Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Вигадливі прописи

Карта місцевості

Чи знаєте ви, що за допомогою прописних літер можна скласти карту місцевості просто в зошиті з письма?

Зробити це дуже легко, однак спершу слід вивчити умовні позначки. Прописна велика Л — це велика ялина. Мала л — маленька ялинка.

  • Отже, спершу “посадіть” рядочок ялин: велика, маленька, велика, маленька…

Гарний початок. Тепер нова позначка: дві великі ялини, які ростуть поруч, — М. Дві маленькі ялинки-сусідки — це м.

  • Пропишіть гарний рядочок великих і маленьких ялин, які ростуть парами.

Кортить дізнатися, що ще можна зобразити на карті місцевості? Тоді мерщій ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і матимете чудовий тренажер із правопису, який зробить опанування письма легким і захопливим.

Карту місцевості склали? Можете сміливо мандрувати різними випусками нашого журналу.

Морські пригоди капітана Джмелика” ("Джміль", 2021, № 7) — бесіда за захопливою сюжетною картиною, завдяки якій читачі можуть стати справжніми мандрівниками та шукачами скарбів.

 

Подорож на південний континент” ("Джміль", 2018, № 1) — сюжетна картина, що стане чудовим приводом для ознайомлення малят із крижаним континентом. Поясніть дітям, чому на Південному полюсі холодно, розкажіть цікавинки про пінгвінів, розв'яжіть антарктичні математичні задачки…

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе розгорнути цікаву для малят діяльність та підготувати їх до опанування письма. Звісно, з дітьми різного віку таку діяльність організовують по-різному.

Дошкільнятам старшого віку ми розповідаємо казку і пропонуємо “намалювати” (а точніше виписати) елементи карти, не наполягаючи на точності відтворення (достатньо, щоб діти відтворили елемент, схожий на зразок).

Першокласники слухають казку і ретельно виписують усі лінії. Педагог може запропонувати їм відтворити ручкою чи простим олівцем картинку з елементів, запропонованих у казці.

Матеріал допоможе провести уроки інтегрованих курсів “Я досліджую світ”, “Українська мова та читання”. За потреби в дитячих садках окремі фрагменти публікації можна використати на заняттях відповідно до завдань освітнього напряму “Мовлення дитини. Основи грамоти” варіативної частини БКДО.

<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2021)