Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Карта місцевості
Чи знаєте ви, що за допомогою прописних літер можна скласти карту місцевості просто в зошиті з письма?
Зробити це дуже легко, однак спершу слід вивчити умовні позначки. Прописна велика Л — це велика ялина. Мала л — маленька ялинка.
- Отже, спершу “посадіть” рядочок ялин: велика, маленька, велика, маленька…
Гарний початок. Тепер нова позначка: дві великі ялини, які ростуть поруч, — М. Дві маленькі ялинки-сусідки — це м.
- Пропишіть гарний рядочок великих і маленьких ялин, які ростуть парами.
Кортить дізнатися, що ще можна зобразити на карті місцевості? Тоді мерщій ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і матимете чудовий тренажер із правопису, який зробить опанування письма легким і захопливим.
Карту місцевості склали? Можете сміливо мандрувати різними випусками нашого журналу.
“Морські пригоди капітана Джмелика” ("Джміль", 2021, № 7) — бесіда за захопливою сюжетною картиною, завдяки якій читачі можуть стати справжніми мандрівниками та шукачами скарбів. |
|
“Подорож на південний континент” ("Джміль", 2018, № 1) — сюжетна картина, що стане чудовим приводом для ознайомлення малят із крижаним континентом. Поясніть дітям, чому на Південному полюсі холодно, розкажіть цікавинки про пінгвінів, розв'яжіть антарктичні математичні задачки… |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допоможе розгорнути цікаву для малят діяльність та підготувати їх до опанування письма. Звісно, з дітьми різного віку таку діяльність організовують по-різному.
Дошкільнятам старшого віку ми розповідаємо казку і пропонуємо “намалювати” (а точніше виписати) елементи карти, не наполягаючи на точності відтворення (достатньо, щоб діти відтворили елемент, схожий на зразок).
Першокласники слухають казку і ретельно виписують усі лінії. Педагог може запропонувати їм відтворити ручкою чи простим олівцем картинку з елементів, запропонованих у казці.
Матеріал допоможе провести уроки інтегрованих курсів “Я досліджую світ”, “Українська мова та читання”. За потреби в дитячих садках окремі фрагменти публікації можна використати на заняттях відповідно до завдань освітнього напряму “Мовлення дитини. Основи грамоти” варіативної частини БКДО.