Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Таємниці світла і темряви
Раді запросити маленьких дослідників до нашої Лабораторії. Сьогодні досліджуватимемо таємниці світла. Обіцяємо — буде цікаво!
Світить, та… не світить?

Підготуйте:
- коробку (можна з-під взуття)
- чорну фарбу (або чорнило)
- ножиці
- канцелярський ніж
- аркуш білого паперу або картону
- ліхтарик
Зробіть
- Пофарбуйте коробку та кришку всередині в чорний колір.
- Коли фарба висохне, попросіть дорослих за допомогою канцелярського ножа зробити в коробці два віконця, як показано на фото.
- …

Щоб завершити серію дослідів у нашій Лабораторії, проаналізувати результати і дізнатися, чому вийшло саме так, а не інакше, потрібно небагато — стати читачами друкованої версії журналу "Джміль".
![]() |
Джмелик із друзями вже не вперше проводять досліди, результати яких пояснюють те, що відбувається у нашому довкіллі. Проведіть незвичайний дослід “У пошуках джерела енергії” (“Джміль” 2020, № 3), який зацікавить кожного, і створіть лимонні батарейки. Так-так, ви правильно прочитали! Цікаво, еге ж? Тоді мерщій до лабораторії! |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація дає змогу наочно показати дітям механізм сприйняття світла. Провівши простий дослід, малята зрозуміють: щоби стати видимим, світло має відбитися від якихось предметів, найкраще — від білих, а чорні, навпаки, поглинають його. Веселим продовженням теми стане завдання повернути звірятам їхні “неслухняні” тіні.
Публікація стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, а також допоможе в розгортанні освітніх ситуацій, проведенні інтегрованих уроків / занять, днів, тижнів, місяців тощо.