Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Літературна студія

Знайомий сніговик

Якось увечері прогулювався Джмелик у парку. Бачить — хтось прямує йому назустріч і здалеку привітно вимахує рукою. Може, це Нотка? Ні, навряд, зависокий. А може, Пензлик? Ні, хода в нього геть інша, повільніша. Чи це Книжечка? Та ні, аж надто круглобокий цей незнайомець. Коли таємнича фігура нарешті наблизилася, виявилося, що це… Сніговик! Та ще й не звичайний, а літературний — персонаж книжки Лесі Ворониної "Знайомий сніговик".

Джмелик був радий знайомству і розпитав Сніговика про все, що може зацікавити вас, любі читачі та читачки.

Джмелик. Відомо, що всі казкові персонажі мешкають у дивовижних місцях. А звідки ти завітав до нас?

Сніговик. Я примандрував з вершини височезної гори. Вона дуже гарна, адже її освітлює безліч кольорових ліхтариків.

Джмелик. А тобі там не самотньо?

Сніговик. Аж ніяк! По сусідству зі мною живе багато інших сніговиків. Усі вони дуже різні, жоден з них не схожий ні на кого іншого.

А ще на нашій чарівній горі багато дітей! Вони гасають по ній у піжамах і спускаються на санчатах із нескінченного Схилу Бажань.

Правда, цікаво розмовляти з літературними персонажами? Тож мерщій відкривайте друковану версію журналу “Джміль” і дочитуйте інтерв’ю зі сніговиком до кінця. Ви дізнаєтеся чимало захопливого й несподіваного!

  • Яке запитання виявилося для вас найцікавішим?
  • Про що вам хотілося б запитати сніговичка? Як гадаєте, він відповів би на ваше запитання?
  • Уявіть себе журналістом і візьміть інтерв'ю у когось із рідних або друзів.

Прочитайте ще одне цікаве “Інтерв'ю з найвідомішими літературними котами” (“Джміль”, 2020, № 2) — здійсніть мандрівку сторінками дитячих книжок і улюблених мультфільмів.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація дає дітям можливість більше дізнатися про один з аудіовізуальних медіатекстів — інтерв’ю, приміряти на себе роль журналіста і продовжити розмову з персонажем знайомого художнього твору.

Зверніть увагу малят на те, що готуючись до інтерв’ю, журналіст чітко визначає його мету, продумує початок розмови, кожне запитання та різні варіанти розгортання бесіди, вирішує, як краще підбити підсумок та подякувати співрозмовнику. Таке продумане інтерв’ю зацікавить багатьох читачів, а співрозмовник і надалі охоче співпрацюватиме із журналістом.

Поміркуйте разом з дітьми, як можна запросити цікаву особистість на інтерв’ю, як зацікавити її у співпраці, як варто вести бесіду, як подякувати тощо. Чому такі речі важливі? Чому їх потрібно продумувати заздалегідь? Чи можна сперечатися зі співрозмовником? Як при цьому не образити його?

Матеріал чудово доповнить заняття та уроки з розвитку мовлення, уроки української мови та читання, стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, у позакласній та позашкільній роботі.








<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2021)