Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Казки на горищі

Беріться дружно — не буде сутужно

Пам’ятаєте, в попередньому випуску (“Джміль” № 7-8, 2020) ми познайомилися з парою вірних друзів — хлопчиком Дарчиком та песиком Міккі? А ось і нова оповідка про них!

Одного сонячного дня Дарусик та його кудлатий друг вирушили на прогулянку. Учора вони змайстрували повітряного змія, і їм кортіло його запустити!

Легенький вітерець погойдував віти дерев, повз які проходили малята, шукаючи простору галявину.

Знайшовши затишну місцину, друзі почали готувати змія до польоту. Поки Дарусик розправляв крила, Міккі розмотував мотузку — леєр.

Враз Дарусик відчув, як здійнявся вітерець, і, вихопивши в песика мотузку, побіг чимдуж, намагаючись підняти змія в повітря. Та пориви вітру ніяк не могли підхопити літуна. Ледь відірвавшись від землі, він падав.

— Дай-но я спробую! — запропонував Міккі.

Дарусик неохоче простягнув другові мотузку, і той, міцно стиснувши її зубами, помчав щосили!

Як гадаєте, чи запуск повітряного змія був успішним? А от читачі друкованої версії журналу “Джміль” усе знатимуть точно, адже тільки вони зможуть дочитати оповідання до кінця та обговорити його з друзями, спираючись на запитання Джмелика.

  • Які справи краще вдається робити в команді, а які самостійно? Чому?
  • Хто може зібрати команду? Чи має йому підкорятися решта учасників? Чому?

Добре, коли є дружна команда, де всі підтримують одне одного. Про велику силу команди розповідають такі публікації.

Виxід завжди є!” (“Джміль”, 2014, № 4) — оптимістичний комікс про винахідливість і злагоджену командну роботу.

 

Разом складні справи здійснювати легше. Завітайте на “Фабрику іграшок Діда Мороза” (“Джміль”, 2016, № 6) і переконайтеся в цьому.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Історія про хлопчика Дарчика та його вірного друга песика Міккі розповідає дошкільнятам і молодшим школярам по переваги командної роботи, про те, як мають діяти члени команди, як їм варто ставитися один до одного.

Обговоріть ситуацію з дітьми. Чому в одного Дарусика та в одного песика нічого не вийшло? Як друзі об’єднали свої зусилля? Акцентуйте увагу на тому, що друзі зраділи спільному успіху і не з’ясовували, чий внесок у нього був більшим. Адже коли працює команда, то і здобутки спільні.

Які справи краще робити в команді? Як збирати команду? Чи має хтось у команді бути головним (лідером)? Чи кожен може (хоче) бути лідером? Як слід розподіляти обов’язки в команді? Як дякувати її членам?

Матеріал стане у пригоді на заняттях з ознайомлення із довкіллям, уроках інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”.









<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020)