Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Гравіруємо!
Підготуйте:
- пінопластову пластину (з тих, на які в магазині викладають нарізаний сир чи ковбасу)
- олівець чи кулькову ручку (негострі, ручка може не писати)
- неширокий будівельний валик (приблизно 6 см) з коротким ворсом або поролоновий
- гуаш
- пензлик
- альбомні аркуші А4
- Пройдіться однією з вулиць свого міста або села, розгляньте будинки. Чи є серед них такий особливий, цікавий, що про нього хочеться думати й фантазувати?
- Роздивіться його уважніше. Скільки в ньому поверхів? Якої форми дах, вікна, балкони, двері? Чи є на будівлі прикраси?
- Запам’ятайте або замалюйте деталі.
- Дослідіть, як слід наносити фарбу на дощечки, щоб вийшла гарна гравюра.
- Скільки відбитків можна зробити, один раз нанісши фарбу?
- Яку фарбу можна використовувати? Чому саме таку?
У пошуках натхнення
Вже є ідеї? Цікаво спробувати? Тоді мерщій відкривайте друковану версію журналу "Джміль", адже саме на його сторінках з хвилини на хвилину розпочнеться майстер-клас Пензлика. Для читачів журналу на всі заходи вхід завжди вільний!
Сподобалося дослідницьке гравірування? Можете ще раз спробувати сили як митці-винахідники: дослідіть техніку монотипії та з’ясуйте, чим вона схожа на гравірування.
“Кольорові експерименти” ("Джміль", 2017, № 10). Пензлик також вирішив спробувати свої сили як митець-винахідник. Приходьте до лабораторії та почаклуйте разом з ним, створюючи картини в техніці монотипії. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Дослідіть з дітьми технологію виготовлення гравюр. Скільки треба наносити фарби? Як нанести її рівномірно? Скільки чітких відбитків можна зробити, нанісши фарби один раз?
Покажіть вихованцям кольорові гравюри. Поміркуйте разом: чи можна перетворити ваші гравюри на кольорові? Спробуйте зробити це.
За матеріалами публікації педагог зможе провести з малятами заняття з образотворчої діяльності, урок курсу “Мистецтво”, а також розгорнути освітню ситуацію, використати їх під час проведення тематичного дня, тижня або місяця тощо.