Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Казки на горищі

Звідки приходить ніч?


Пам’ятаєте, у попередньому випуску (“Джміль”, 2019, № 11) ми познайомилися з допитливим Баранчиком Ву? І сьогодні ми разом з ним знову потрапимо в чарівну казку.

Мама саме дочитувала своєму любому Ву останню казку, коли ніч постукала у віконце.

— Час спати, — ніжно мовила матуся.

— Мамо, а звідки до  нас приходить ніч? І куди подівся день?

— Ніч прийшла до нас із країв, де живуть кенгуру. І саме туди попрямував день.

Зараз ти чиститимеш зубки, й маленькі кенгуру теж це робитимуть. От тільки ти після цього підеш до ліжечка — дивитися сни, а кенгуренята займуться ранковою зарядкою.

Цікаво дізнатися, що іще розповіла Баранчику Ву мама? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і ви не тільки дочитаєте оповідання до кінця, а ще й отримаєте цікаві запитання для його обговорення з друзями під час чаювання.

  • А як би ви відповіли на запитання Баранчика Ву?
  • Уявіть, що хочете поспілкуватися з людиною, яка живе у далекій країні. Про що ви маєте дізнатися, перш ніж зателефонувати їй або відправити повідомлення? Чому саме про це? Які джерела інформації виберете?
  • Як обрати час, зручний і для вас, і для вашого знайомого?

Сподобалося оповідання про допитливого Баранчика Ву? Прочитайте ще одну оповідку!

Де можна познайомитися з динозаврами?” (“Джміль”, 2019, № 11) — казка про те, як Баранчик Ву дізнався, де наш світ зустрічається з казковим, і навчився мандрувати у часі.

Казка про горошку” (“Джміль”, 2019,
№ 7-8
) — неймовірна пригода маленької горошинки, що знайшла добрих друзів.

Лісовий турнір” (“Джміль”, 2018, № 9) — віршована казочка про корисність фізкультури і спорту та важливість дотримання міри у будь-яких заняттях.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Казка у публікації допомагає зацікавити дітей книгою, виховувати культуру читання, формувати риси читачів-діячів, для яких книжка — не лише джерело знань, а й можливість поринути у захопливі пригоди, подумки здійснити мандрівки у небачені країни, фантастичні світи, казки тощо.

Роздивіться з малятами ілюстрацію до казки. Чи так вони уявляли собі думки Баранчика Ву? Які рядки казки відобразила в ілюстрації художниця? А що намалювали б вони самі?

Візьміть глобус та лампу і змоделюйте з малятами явище зміни дня і ночі на Землі. Покажіть їм наочно, чому коли люди в одній країні лягають спати, а жителі іншої йдуть умиватися і робити зарядку. Закріпити набуті знання допоможе розв'язування завдання з наліпками про те, котра година в різних містах.

Використайте публікацію як яскраве доповнення на інтегрованих заняттях з ознайомлення з природним довкіллям, заняттях та уроках з розвитку мовлення, уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", української мови та читання.









<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2019)