Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Звідки приходить ніч?
Пам’ятаєте, у попередньому випуску (“Джміль”, 2019, № 11) ми познайомилися з допитливим Баранчиком Ву? І сьогодні ми разом з ним знову потрапимо в чарівну казку.
Мама саме дочитувала своєму любому Ву останню казку, коли ніч постукала у віконце.
— Час спати, — ніжно мовила матуся.
— Мамо, а звідки до нас приходить ніч? І куди подівся день?
— Ніч прийшла до нас із країв, де живуть кенгуру. І саме туди попрямував день.
Зараз ти чиститимеш зубки, й маленькі кенгуру теж це робитимуть. От тільки ти після цього підеш до ліжечка — дивитися сни, а кенгуренята займуться ранковою зарядкою.
Цікаво дізнатися, що іще розповіла Баранчику Ву мама? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і ви не тільки дочитаєте оповідання до кінця, а ще й отримаєте цікаві запитання для його обговорення з друзями під час чаювання.
- А як би ви відповіли на запитання Баранчика Ву?
- Уявіть, що хочете поспілкуватися з людиною, яка живе у далекій країні. Про що ви маєте дізнатися, перш ніж зателефонувати їй або відправити повідомлення? Чому саме про це? Які джерела інформації виберете?
- Як обрати час, зручний і для вас, і для вашого знайомого?
Сподобалося оповідання про допитливого Баранчика Ву? Прочитайте ще одну оповідку!
“Де можна познайомитися з динозаврами?” (“Джміль”, 2019, № 11) — казка про те, як Баранчик Ву дізнався, де наш світ зустрічається з казковим, і навчився мандрувати у часі. |
|
“Казка про горошку” (“Джміль”, 2019, |
|
“Лісовий турнір” (“Джміль”, 2018, № 9) — віршована казочка про корисність фізкультури і спорту та важливість дотримання міри у будь-яких заняттях. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Казка у публікації допомагає зацікавити дітей книгою, виховувати культуру читання, формувати риси читачів-діячів, для яких книжка — не лише джерело знань, а й можливість поринути у захопливі пригоди, подумки здійснити мандрівки у небачені країни, фантастичні світи, казки тощо.
Роздивіться з малятами ілюстрацію до казки. Чи так вони уявляли собі думки Баранчика Ву? Які рядки казки відобразила в ілюстрації художниця? А що намалювали б вони самі?
Візьміть глобус та лампу і змоделюйте з малятами явище зміни дня і ночі на Землі. Покажіть їм наочно, чому коли люди в одній країні лягають спати, а жителі іншої йдуть умиватися і робити зарядку. Закріпити набуті знання допоможе розв'язування завдання з наліпками про те, котра година в різних містах.
Використайте публікацію як яскраве доповнення на інтегрованих заняттях з ознайомлення з природним довкіллям, заняттях та уроках з розвитку мовлення, уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", української мови та читання.