Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Клуб кмітливих

Як творяться сни


Коли на небі з’являються зірки, ми поринаємо у сни, в яких збуваються всі наші мрії й творяться дива. Комусь сняться кольорові сни, комусь чорно-білі, а декого навідують бентежні сновидіння. Звідки вони беруться? Хтозна. Може, їх нам дарують чарівні феї? Добрі або й капосні. Хочете дізнатися більше про чарівний замок, де творяться наші сни?

  1. Розгляньте картину на с. 16-17. Що першим упало в око? Скільки кімнат у замку? Хто в ньому мешкає, крім фей? Як саме феї “готують” сни? Хто вже отримав свій нічний дарунок? А хто не спить уночі? Який із цих снів хотіли б побачити ви?

Захопливо побувати в гостях у  фей сну та ще й допомогти їм? І це ви лише зазирнули, одним очком, а от читачі друкованої версії журналу “Джміль” проведуть із феями набагато більше часу та ще й отримають яскраві наліпки, які допоможуть чарувати…

  • Уявіть себе поряд із феями і поміркуйте, які ще казкові задачки вони можуть розв’язувати.
  • Складіть із друзями збірочку чарівних задачок і проілюструйте її.

Джмелик пропонує уявити себе і в інших ситуаціях, де математика допомагає розв’язати нагальні проблеми. Ось тут ви знайдете сюжетні картини, які допоможуть зробити це.

У глядацькій залі” ("Джміль", 2019,
№ 2
): ознайомлюємося з “театральними” словами, роздивляємося, як розташовані місця у глядацькій залі, вчимося швидко знаходити своє місце.

 

Задачки з календарем та годинниками” ("Джміль", 2018, № 2) — арифметичні та логічні задачки про час, свята і наше повсякденне життя.

Вантажний порт” ("Джміль", 2017, № 4). Відчуйте себе працівником вантажного порту: скористайтесь наліпками і розв’яжіть цікаві задачки з математики — розвантажте кораблі, які прибули з далеких країн.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Це історія, оформлена у вигляді сюжетної картини про фей сну. Запропонуйте дітям спочатку розглянути картину та розповісти якомога більше про фей. Як їх звуть? Чим вони займаються? Як розподілили між собою обов'язки? Спробуйте інсценізувати зустріч фей, на якій вони розподіляють роботу.

Нехай малята допоможуть феям чарувати, розв'язавши завдання, розповісти, який сон для кого саме вони начаклували. А які сни хотіли б побачити діти? Нехай кожен намалює для фей ескіз сну, про який він мріє, і напише їм лист із проханням виконати замовлення. Як подякувати феям?

Матеріал стане у пригоді на заняттях та уроках з математики, розвитку мовлення, на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", української мови та читання.










<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2019)