Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Осінні загадки
Прочитайте віршики-загадки та зберіть із літер на наліпках відгадки!
Вiтер-листоноша
Прилетіла листівочка, під ноги упала.
Хто прислав її? Тополя, ота, золотава.
Онде й клен червоно-жовті шле усім листівки.
Свіжий вітер їх розносить, кладе на долівку.
В дупло білки від берези він приніс послання,
А зайчику з осокора поклав іще зрання.
Їжачку на голочки — вітання з каштана,
А синичкам у гніздечко — від верби пошана.
Всі читають, всміхаються, осінь прославляють,
А листівочки на згадку собі залишають.
Лише малі мишенятка стали хвилюватись:
— Ой, біда! Не можна ж так листю обсипатись!
Листоноша-вітер каже: — У природі лад.
Восени завжди буває такий...
Сподобалося розв’язувати загадки та дізнаватися про цікаві особливості пір року? Тоді ставайте самчитайликами друкованої версії журналу “Джміль” — там знайдете й інші загадки та ще багато цікавинок для кмітливих малят. І тільки читачі отримають наліпки, щоб розв’язати загадки та прикрасити сторінку журналу.
- Пригадай осінні явища природи.
- Які з них можна побачити тільки восени?
- А які явища природи допомагають упізнати інші пори року?
Розгадуйте “Зимові загадки-історії” (“Джміль”, 2019, № 1)! |
|
Читайте і розгадуйте “Весняні загадки-історії” (“Джміль”, 2019, № 3)! |
|
Усміхніться і розв’яжіть “Водяні загадки” (“Джміль”, 2019, № 5-6)! |
Завантажуйте електронний додаток
“Осінні загадки”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Вірші-загадки образно розповідають дітям про осінні явища природи, влучні порівняння допомагають побачити їхні особливості, незвичайність та красу. Знаходити відгадки допомагає й рима, адже діти мають закінчити рядки віршів.
Запропонуйте малятам з’ясувати, за допомогою яких дієслів, прикметників та іменників поетеса описала явища природи. Яких частин мови серед художніх засобів більше? Чому? Діти можуть доповнити образи у віршах-загадках власними, знайти яскраві порівняння, проілюструвати вірші тощо.
Їм буде цікаво спочатку “дослівно” (саме так, як описано) проілюструвати вірші, а потім використати створені ілюстрації як картинки-загадки для інших дітей.
Зверніть увагу малят і на ілюстрації до віршів-загадок, подані в журналі, запропонуйте знайти на них ознаки осені. Діти старшого віку можуть також спробувати визначити, який осінній місяць зобразила художниця.
Матеріал стане у пригоді на заняттях та уроках з розвитку мовлення, допоможе провести уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, української мови та читання.