Завершується передплата на січень 2020 року.
Отримайте знижку до 20%

Ігротека

Королівство казок

Настільна гра
(Кількість гравців — від 2 до 4)

Помандруйте Королівством казок! Чи вдасться вам  зібрати всіх персонажів і всі атрибути однієї казки?

Підготуйте:
  • ігрове поле (с. 16-17)
  • гральний кубик
  • по дві фішки кожного кольору — жовтого, червоного, синього, фіолетового
  • аркуші й олівці для записування або картки з намальованими персонажами й атрибутами, які можна завантажити із сайту: jmil.com.ua/2019-11/igroteka

Цікаво, про що розмовлятимуть на чарівній галявині казкові персонажі, які ще ніколи досі не зустрічалися, позаяк живуть у різних казках? Тоді збирайтеся разом із приятелями, читайте правила у журналі та дійте. Адже тільки у друкованій версії журналу “Джміль” є чарівне ігрове поле, яке допоможе зібрати всіх героїв разом.

  • Уявіть героїв цих казок у нас в гостях. Як вони почуватимуться?
  • Що їх найбільше здивує?
  • Які пригоди можуть із ними трапитися?
  • Що ви порадите персонажам, аби вберегти їх від прикрих несподіванок?

Чи ви помічали, що іноді герої казок приходять до нас у гості? Саме про таку пригоду розповідає настільна гра. Уявляєте, куди встромив свій довгий ніс Буратіно?

На гостині у Мальвіни” (“Джміль” 2000, № 3): настільна гра з ознайомлення з правилами безпечної поведінки вдома.


Завантажуйте картки до настільної гри
“Королівство казок”

Завантажити електронний додаток для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Настільна гра допомагає дітям пригадати казки — персонажів та чарівні предмети, які діють у них. Малята мають змогу зустріти всіх казкових героїв на одній галявині, послухати їхні розмови, самим долучитися до них і навіть узяти в улюбленого персонажа інтерв’ю.

Запропонуйте дітям інсценізувати таку зустріч героїв казок (малята можуть вигадати власні чарівні предмети, додати своїх персонажів, придумати для них неймовірні пригоди). Усім охочим варто дати можливість спробувати себе у ролі репортерів — узяти інтерв’ю у героїв казок. Педагог або інші діти можуть бути операторами — знімати все на відео. Потім корисно було би створити власний фільм, аби діти побачили свою акторську роботу збоку: що в них вийшло, а що можна було зробити краще — і надалі мали стимул удосконалювати свою майстерність.

Матеріал стане у пригоді на заняттях та уроках з розвитку мовлення, допоможе провести уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, української мови та читання.








<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2019)