Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2018) | < До попередньої статті |
Кому дякувати?
Комікс для дітей
(розширена версія)
ЯК ВІДПОВІСТЬ ХЛОПЧИК?
Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Чи всім сподобалася ідея прикрасити ялинку?
- Чи всі справді захотіли втілити цю ідею у життя?
- Що таке команда? Як зібрати її? Чи вдалося організувати команду дівчинці? Чому ви так вважаєте?
- Як розподілилися ролі?
- Хто з друзів по-справжньому захопився ідеєю?
- Кому слід подякувати за гарно прибрану ялинку? Чому?
- Чи могла б дівчинка сама прикрасити ялинку? Чому вона запросила друзів?
- Що складніше — придумати гарну справу чи здійснити її? Чому?
- Чи завжди всі хочуть робити спільну справу? Чому?
- Як переконати інших узятися за справу, яка потрібна тобі? А чи варто переконувати? Чому?
- Як іще можна оздобити ялинку?
- Поміркуйте, як прикрасити подвір’я до свята.
Хочете стати справжнім лідером і зібрати свою команду однодумців? Тоді гайда на заняття у Школу лідерів!
Заняття 1. Я можу все! (2017, № 4). Хто такий лідер? Хто має бути на першому місці — лідер чи громада? Завдання, над якими варто поміркувати нинішнім та майбутнім лідерам |
Заняття 2. Разом ми — сила (2017, № 5). Хто такий лідер? Хто має бути на першому місці — лідер чи громада? Завдання, над якими варто поміркувати нинішнім та майбутнім лідерам |
Заняття 3. Як справу розпочати і мати результати (2017, № 8). Додаємо до якостей лідера ініціативність та відповідальність і розмірковуємо над їх важливістю |
Завантажуйте комікс для дітей
“Кому дякувати?”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У коміксі відображена життєва ситуація: дитина стає лідером, збирає команду однодумців, щоб разом зробити добру справу. Історія гарна тим, що дітям легко увійти в неї, уявити себе та своїх друзів її учасниками. До того ж, кожен може спробувати втілити задум дівчинки у власному дворі, зі своїми друзями, таким чином примірявши на себе роль лідера.
Поговоріть з малятами про те, чи всі в команді насправді діють злагоджено. Попросіть їх поміркувати: чи зібрала дівчинка команду однодумців; чи мала вона переконувати всіх; як би діяли діти на її місці.