Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Школа лідерів

Як справу розпочати і мати результати



Чи не найважливіші риси лідера — ініціативність, що допомагає розпочати справу, та відповідальність, без якої не досягти бажаних результатів. Чи притаманні вони вам? Перевірте себе на цьому занятті.

ПІД ЛЕЖАЧИЙ КАМІНЬ ВОДА НЕ ТЕЧЕ

У вихідні Ромчик допомагав бабусі садити город. Його так захопила ця справа, що повернувшись до дитсадка, він тільки й говорив про те, які соковиті кавуни й солодкі дині виростуть у його бабусі. Раптом хлопчикові сяйнула ідея:

— А чому б нам не влаштувати свій баштан?

Він поділився цією думкою з друзями, й усі його підтримали. Радий Ромчик одразу побіг до виховательки Наталі Андріївни, попросив відвести їм ділянку і допомогти з насінням. Діти захоплено працювали разом: копали ямки, вкидали туди насіннячко, загортали землю, поливали... А як усі раділи першим зеленим паросткам! Навіть Джмелика запросили помилуватися своїм городом.

  • Як гадаєте, що сказав дітям Джмелик?
  • За що він міг похвалити Ромчика?
  • Поясніть, як ви розумієте прислів’я, винесене в підзаголовок.

ЩО ТАКЕ ІНІЦІАТИВНІСТЬ

Ініціативність — важлива риса лідера. Це вміння придумувати, як змінити світ на краще, удосконалити щось або розпочати нову справу. Лідер здатний донести свої думки, ідеї, прагнення до інших, залучає їх до спільної діяльності, пропонує спосіб дії.

Ініціативна людина має говорити переконливо і впевнено, так, щоб зацікавити інших діяти разом.

Пам’ятайте: хто є ініціатором, той бере на себе відповідальність і за справу, і за тих, хто йому довірився.

  • Якось Юркові, Максимкові та Андрійкові захотілося пограти у футбол. Розгляньте малюнок і поміркуйте, хто з дітей, зображених на ньому, проявляє ініціативність, діє як справжній лідер.
  • Проявіть ініціативу: запросіть друзів пограти разом у цікаву гру або ініціюйте родинне чаювання та допоможіть старшим організувати його.

Мало посадити город, треба ще й виростити врожай! Як ви гадаєте, що легше  — посадити чи виростити? Чи впоралися діти з цим нелегким завданням, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

А ще малята з’ясують, чого варта ініціативність без відповідальності, та поміркують, чи достатньо мати тільки деякі лідерські якості, щоб бути справжнім лідером.

Не пропустіть уроки у Школі лідерів

Урок “Я можу все!” — хто такий лідер, хто має бути на першому місці — лідер чи громада, а також завдання на розмірковування для нинішніх і майбутніх лідерів.

Урок “Разом ми — сила” — що таке команда, чи будь-яка група людей може бути командою, які справи краще робити разом, а які самому, формулюють правила роботи в команді.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

На заняттях Школи лідерів ми разом з дітьми формуємо образ справжнього лідера. З кожною зустріччю він виписується, проявляється все детальніше.

На третьому занятті додаємо до якостей лідера ініціативність та відповідальність і розмірковуємо над їх важливістю.

Матеріал дає змогу провести цікаву виховну годину для учнів молодших класів та дошкільнят, навчити дітей критично мислити, з повагою ставитися до інших.









<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2017)