Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2016) | < До попередньої статті |
Домашні улюбленці
Освітній проект для дошкільнят та молодших школярів (2–4 тижні)
(повна версія)
Мета проекту — задовольнити інтерес дітей до хатніх тварин, виховувати відповідальне, турботливе ставлення до них.
Завдання проекту
- Розширювати та поглиблювати знання дітей про хатніх тварин, їхню поведінку, харчування, особливості догляду за ними.
- Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями.
- Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі та сценічні здібності.
- Формувати соціально-моральну, комунікативно-мовленнєву компетентності, самосвідомість та самооцінку.
- Учити піклуватися про інших, помічати та розуміти їхні почуття, адекватно реагувати на них.
- Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.
План реалізації проекту
№ п/п | Форми роботи | Матеріали журналу “Джміль” |
---|---|---|
Мотиваційний етап | ||
1 | Сюрпризний момент — розглядання з дітьми нового випуску журналу “Джміль” | Тут і далі журнал “Джміль”, 2016, № 4 |
2 | Розглядання картини на обкладинці журналу та вступна бесіда за нею | Обкладинка журналу (електронна версія) та бесіда за нею (с. 2-4) |
3 | Створення з дітьми «Дерева цілей» (про що вони хочуть дізнатися та яким чином) | |
Інформаційний етап | ||
1 | Серія бесід про домашніх улюбленців | Бесіда за обкладинкою (с. 2−4); Клуб допитливих (с. 12−13) |
2 | Відвідування живого куточка, спостереження за різними тваринками (на прогулянках, удома, у гостях тощо) | |
3 | Заняття з розвитку мовлення “Джмеликова книжка про домашніх улюбленців” | Літературна студія (с. 5−9) |
4 | Розглядання творів живопису про тварин. Бесіда за картиною на склі Н. Курій-Максимів | Студія декоративного мистецтва (с. 18−19) |
5 | Заняття з безпеки життєдіяльності “Треба уміти з тваринками дружити” | Служба безпеки (с. 23−25) |
Репродуктивний етап | ||
1 | Слухання музики “Акваріум” із сюїти “Карнавал тварин” Каміля Сен-Санса | Оркестровий клас (с. 22) |
2 | Заняття з образотворчості “Художники на кухні” | Художня студія (с. 20−21) |
3 | Морально-етичні бесіди “Що відчувають тваринки?” | Школа шляхетності (с. 10−11) |
4 | Розучування віршиків про домашніх улюбленців | Самчитайлик (с. 14) |
5 | Рухливі ігри з імітацією поведінки тварин | |
Узагальнювальний етап | ||
1 | Розв’язування задачок про тварин | Клуб кмітливих (с. 26−27) та е-додаток |
2 | Дидактична гра “Зашифруй назву тваринки” | Клуб кмітливих (с. 26−27) та е-додаток |
3 | Заняття з розвитку мовлення “Розкажи про свого улюбленця” | Літературна студія (с. 5−9) |
4 | Настільна гра “Дбайливий господар” | Ігротека (с. 15−17) |
Творчий етап | ||
1 | Виставка малюнків “Наші маленькі друзі” | Художня студія (с. 20−21), Студія декоративного мистецтва (с. 18−19) |
2 | Підготовка та проведення вистави “Як гуртом, то і Вовк не страшний” | Мала сцена (с. 28−31) |
3 | Сюжетно-рольові ігри “Піклуємося про домашніх улюбленців” | |
Рефлексивно-оцінювальний етап | ||
1 | Інсценування коміксу “Від щирого серця” | Кіностудія (с. 33) |
2 | Підсумкове заняття “Хатні тваринки. Турбота і любов” | “Джміль”, 2016, № 4 |
Примітка. Термін реалізації кожного етапу та його насиченість педагог визначає самостійно, виходячи з вікових та індивідуальних можливостей дітей.
Шукайте матеріали для проведення проекту у друкованій версії журналу “Джміль” (2016, № 4) та електронних додатках до нього.
До скарбнички методиста
Матеріали журналу “Джміль” 2016, № 4 допоможуть організувати освітній проект для дошкільників та учнів початкових класів, який об’єднає знання дітей з різних галузей освіти. Мета проекту — задовольнити інтерес дітей до хатніх тварин, виховувати відповідальне, турботливе ставлення до них.
Різноманітна діяльність — пізнавальна, дослідницька, мовленнєва, ігрова, театралізована, образотворча, музична, творча тощо — зробить цей проект цікавим та захопливим.
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2016) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.