Літературна студія

Як Джмелик та Книжечка з друзями листувалися,
або На помилках вчаться

Якось спекотного липневого дня Джмелик з Книжечкою збиралися на річку. Взяли килимок і панамки, лимонад та канапки, рушники й окуляри для підводного плавання. А ще — велику парасолю від сонця і навіть бінокль, щоб спостерігати за птахами. Нарешті всі речі спаковано, і можна вирушати на пляж.

Аж раптом — ба-бах! і гуп! — просто за вікном. Почалася рясна липнева злива, якій часто передує велика спека.

Довелося Джмеликові та Книжечці знімати панамки, класти назад до холодильника лимонад і канапки, сідати біля вікна й придумувати іншу важливу справу на сьогодні.

— Ми можемо придумати щось цікаве не лише для себе, а й для всіх, хто зараз нудьгує, — сказала Книжечка.

— Наприклад? — здивувався Джмелик.

— Наприклад, власне видавництво! Ми розішлемо електронні листи друзям і запропонуємо їм усім разом написати книжку. Тим паче, що одну вдалу ми з тобою вже видали. (Як Джмелик і його друзі видавали свою першу книжку — “Джміль”, 2016, № 2).

За хвилинку придумали й назву нового видавництва — “Липнева злива”.

Як обрати, про що писати?

Насамперед треба було обрати тему для книжки, а це, як виявилося, непросто. Джмелик і Книжечка написали назви всіх тем, які спали їм на думку, на маленьких аркушиках.

► Розгляньте пропозиції друзів. Яку тему обрали б ви?

Потім усі ці аркушики скрутили в трубочки і поклали в панамку Джмелика. А тоді Книжечка витягнула одну, повільно розгорнула її й прочитала вголос:

— Домашні улюбленці!

Джмелик одразу ж сів за ноутбук і написав листа до всіх своїх друзів...

Продовження історії читайте у друкованій версії журналу “Джміль” — і ви дізнаєтесь:

► Який розпорядок дня секретного вченого хом’яка Сашка?

► Де загубився найдобріший у світі кіт?

► Чи є дракон домашнім улюбленцем?

► Хто така чінчіла?

Ви навчитесь писати цікаві, зрозумілі і грамотні тексти, схожі на твори справжніх письменників, які із задоволенням читатимуть ваші друзі.

До скарбнички методиста

Публікація ознайомлює дитину із зразками текстів різних стилів (художнього, наукового, ділового), наводить наочні ілюстрації типових помилок, вчить визначати стиль твору, його тему та основну думку, самостійно складати твори різних стилів.

Матеріал також допоможе педагогу закріпити вміння дітей писати листи, пригадати обов’язкові частини тексту листа та порядок їх розташування (привітання, подяка, основний зміст, прощання, підпис).








<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2016)