 Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
  Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  
“Палітра педагога” № 11, 2021
Дитсадок для всіх
	 
Ідеї рівності, особистісної орієнтованості, інклюзивності — ключові в сучасній освіті. Дитячий садок має стати простором, де всі учасники освітнього процесу, зокрема й діти з особливими освітніми потребами, почуваються безпечно і комфортно. Місцем, де кожен має змогу повною мірою реалізувати свої здібності, задовольнити потреби та інтереси.
Як досягти цього? Дізнавайтеся з журналу “Палітра педагога” № 11, 2021.
У випуску:
- Сучасні підходи до організації корекційно-розвивальних занять
- Актуальні питання інклюзивної освіти: семінар для педагогів ЗДО
- Інклюзивне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю з родинами
- Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами
- Добірка занять для дітей із затримкою психічного розвитку, розладами аутистичного спектра, синдромом Дауна
Якщо ви не встигли передплатити цей номер, придбайте його, не виходячи з дому:
Зміст номера:
- 
    Тетяна Скрипник
    
 Організація корекційно-розвивальних занять у закладах дошкільної освіти: сучасний підхід- Методичний алгоритм діяльності команди супроводу дитини з ООП
  Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    Анна Тристан
    
 Актуальні питання інклюзивної освіти- Семінар для педагогів закладів дошкільної освіти. Розкриваємо принципи інклюзивної освіти, її переваги. Мотивуємо учасників до роботи в команді та толерантного використання термінології на позначення нозологій
  Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
          
        Додатки до публікації Читати онлайн
          
        Додатки до публікації  
- 
    Ганна Венгер
    
 Діти з ООП в дитсадку: психологічний супровід- Як допомогти дітям з ООП почуватися комфортно серед інших, долати психічне та м’язове напруження? Як розвивати сенсорну сферу та навички комунікації? Добірка ігор та вправ для корекційної роботи з дітьми
  Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
	
	“Джміль” № 11, 2021.“Дружба — просто і складно”: обговорюємо з дітьми практичні поради про те, як налагодити контакт з однолітками, розпізнати і вберегти справжню дружбу
- 
    
      Співпраця з родиною
    
   	- 
      	Олена Іванюк
    		
 Освітній простір без обмежень: налагоджуємо співпрацю. Нетрадиційні зустрічі з батьками “Інклюзивне коло”. Онлайн-марафон “Перехрестя дружби”. Меморандум про співпрацю між учасниками освітнього процесу Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
      	Олена Іванюк
    		
- 
    
      Ідеї для проведення занять
    
   	- 
      	Тетяна Базилівська
    		
 З Колобком ми мандрували, йому щиро помагали. Корекційно-розвивальне заняття для дітей із синдромом Дауна, розладами аутистичного спектра. Стимулюємо мовленнєву активність за допомогою мнемотехніки. Коригуємо психічні процеси та розумові операції дітей Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  
- 
      	Ольга Яворська
    		
 Ґудзикова країна. Заняття для дітей різновікової групи (3-4 роки) із ЗПР. Формуємо в дітей уявлення про ґудзики як деталь одягу. Учимо складати речення з двох-трьох слів. Удосконалюємо вміння розрізняти і співвідносити основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник); основні кольори (синій, червоний, жовтий). Закріплюємо поняття “один — багато”, “великий — маленький”, “угорі — внизу” Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
 
- 
      	Тетяна Базилівська
    		
 
	
	“Джміль” № 1, 2020.“Цікавинки про модні «родзинки»”: уважно роздивляємося дрібні, але важливі деталі, які роблять наш одяг стильним і особливо привабливим, — ґудзики, кишеньки, логотипи, капелюшки тощо
- 
      	Олена Рачкінда
    		
 Хатинка для зайчика. Заняття з фізкультури для дітей різновікової групи (3-6 років) із ООП. Сприяємо засвоєнню дітьми сенсорних еталонів (величина, форма, колір) та вчимо використовувати їх у створенні споруд. Формуємо вміння групувати предмети за формою та кольором. Закріплюємо вміння порівнювати за величиною. Ознайомлюємо з основними формами будівельного матеріалу. Розвиваємо прості конструкторські вміння Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Читати онлайн
- 
    
      Музика
    
   	- 
      	Олена Лущакевич
    		
 Розвага з коробки. Музичне заняття для дітей середньої інклюзивної групи. Формуємо співочий голос і виразність рухів дітей; інтерес до слухання вокальних та інструментальних музичних творів; уміння користуватися шумовими ударними іграшками-інструментами; слухати музику, розрізняти її за характером Ознайомитися з публікацією Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
              
            Додатки до публікації Читати онлайн
              
            Додатки до публікації  
 
- 
      	Олена Лущакевич
    		
Діліться посиланням!
 Рекомендуйте друзям та колегам.
|   | Листопадовий випуск “Вчимося дружити” додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 11, 2021) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. | 
У номері
- Бесіда за сюжетною картиною “Дружбу цінуй — друзів шануй!”
- Поради, що допоможуть розпізнати справжнього друга
- Цікаві задачки на кмітливість
- Пісня про друзів англійською
- Майстер-клас “Малюємо портрет”
- Вистава “Аліса шукає друзів у Казковій країні”
- Книжка-саморобка
