Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Палітра педагога” № 11, 2021
Дитсадок для всіх
Ідеї рівності, особистісної орієнтованості, інклюзивності — ключові в сучасній освіті. Дитячий садок має стати простором, де всі учасники освітнього процесу, зокрема й діти з особливими освітніми потребами, почуваються безпечно і комфортно. Місцем, де кожен має змогу повною мірою реалізувати свої здібності, задовольнити потреби та інтереси.
Як досягти цього? Дізнавайтеся з журналу “Палітра педагога” № 11, 2021.
У випуску:
- Сучасні підходи до організації корекційно-розвивальних занять
- Актуальні питання інклюзивної освіти: семінар для педагогів ЗДО
- Інклюзивне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю з родинами
- Робота практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами
- Добірка занять для дітей із затримкою психічного розвитку, розладами аутистичного спектра, синдромом Дауна
Якщо ви не встигли передплатити цей номер, придбайте його, не виходячи з дому:
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
Зміст номера:
-
Тетяна Скрипник
Організація корекційно-розвивальних занять у закладах дошкільної освіти: сучасний підхід- Методичний алгоритм діяльності команди супроводу дитини з ООП
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн -
Анна Тристан
Актуальні питання інклюзивної освіти- Семінар для педагогів закладів дошкільної освіти. Розкриваємо принципи інклюзивної освіти, її переваги. Мотивуємо учасників до роботи в команді та толерантного використання термінології на позначення нозологій
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Ганна Венгер
Діти з ООП в дитсадку: психологічний супровід- Як допомогти дітям з ООП почуватися комфортно серед інших, долати психічне та м’язове напруження? Як розвивати сенсорну сферу та навички комунікації? Добірка ігор та вправ для корекційної роботи з дітьми
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
“Джміль” № 11, 2021.“Дружба — просто і складно”: обговорюємо з дітьми практичні поради про те, як налагодити контакт з однолітками, розпізнати і вберегти справжню дружбу
-
Співпраця з родиною
-
Олена Іванюк
Освітній простір без обмежень: налагоджуємо співпрацю. Нетрадиційні зустрічі з батьками “Інклюзивне коло”. Онлайн-марафон “Перехрестя дружби”. Меморандум про співпрацю між учасниками освітнього процесуОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Олена Іванюк
-
Ідеї для проведення занять
-
Тетяна Базилівська
З Колобком ми мандрували, йому щиро помагали. Корекційно-розвивальне заняття для дітей із синдромом Дауна, розладами аутистичного спектра. Стимулюємо мовленнєву активність за допомогою мнемотехніки. Коригуємо психічні процеси та розумові операції дітейОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Ольга Яворська
Ґудзикова країна. Заняття для дітей різновікової групи (3-4 роки) із ЗПР. Формуємо в дітей уявлення про ґудзики як деталь одягу. Учимо складати речення з двох-трьох слів. Удосконалюємо вміння розрізняти і співвідносити основні геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник); основні кольори (синій, червоний, жовтий). Закріплюємо поняття “один — багато”, “великий — маленький”, “угорі — внизу”Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Тетяна Базилівська
“Джміль” № 1, 2020.“Цікавинки про модні «родзинки»”: уважно роздивляємося дрібні, але важливі деталі, які роблять наш одяг стильним і особливо привабливим, — ґудзики, кишеньки, логотипи, капелюшки тощо
-
Олена Рачкінда
Хатинка для зайчика. Заняття з фізкультури для дітей різновікової групи (3-6 років) із ООП. Сприяємо засвоєнню дітьми сенсорних еталонів (величина, форма, колір) та вчимо використовувати їх у створенні споруд. Формуємо вміння групувати предмети за формою та кольором. Закріплюємо вміння порівнювати за величиною. Ознайомлюємо з основними формами будівельного матеріалу. Розвиваємо прості конструкторські вмінняОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Музика
-
Олена Лущакевич
Розвага з коробки. Музичне заняття для дітей середньої інклюзивної групи. Формуємо співочий голос і виразність рухів дітей; інтерес до слухання вокальних та інструментальних музичних творів; уміння користуватися шумовими ударними іграшками-інструментами; слухати музику, розрізняти її за характеромОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації
-
Олена Лущакевич
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Листопадовий випуск “Вчимося дружити” додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 11, 2021) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. |
У номері
- Бесіда за сюжетною картиною “Дружбу цінуй — друзів шануй!”
- Поради, що допоможуть розпізнати справжнього друга
- Цікаві задачки на кмітливість
- Пісня про друзів англійською
- Майстер-клас “Малюємо портрет”
- Вистава “Аліса шукає друзів у Казковій країні”
- Книжка-саморобка
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.