Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

“Дошкільне виховання” № 8, 2020
Готовність № 1 до нового навчального року

Цього року серпневі наради і підготовка до нового навчального року відбуваються в незвичних умовах. Ми не можемо передбачити, чи буде восени або взимку введений жорсткий карантин і чи виникне знову необхідність дистанційного навчання. Тому маємо бути готові до будь-якого варіанта розгортання подій.

Сподіваємося, матеріали журналу “Дошкільне виховання” № 8 додадуть вам упевненості в завтрашньому дні й підкажуть, як удосконалити освітню роботу.

У випуску:

  • Методичні аспекти організації освітнього процесу за різних умов.
  • Презентація діяльності Українського інституту розвитку освіти.
  • Корекційно-розвивальна робота онлайн.
  • “Мотузяний парк” на території дитсадка.
  • Ранкові та вечірні кола.
  • Майстер-клас для музичних керівників.

А також:

Як розповідати дітям про COVID: театралізована казка у віршах і сценарій свята до Дня знань.

Вкладка: нові нормативні документи МОН України.

Липневий випуск “Палітри педагога” (№ 7-8, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Овочі та фрукти. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:

  • знане й незнане про овочі та фрукти;
  • ознайомлення дошкільнят із плодами за вальдорфською методикою;
  • кулінарне заняття для дітей різновікової групи;
  • інтегровані заняття для дітей середньої та старшої груп;
  • фізкультурне заняття за методикою М. Єфименка для дітей молодшої групи;
  • сценарій свята “Веселі гостини у тітоньки Картоплини”.

Зміст номера:

  • Катерина Крутій
    Методичні акценти в організації освітнього процесу в новому навчальному році
    Які зміни варто внести в освітній процес в умовах адаптивного карантину? Прийоми, методи і форми роботи з вихованцями та батьками під час дистанційного навчання. Можливі стратегії дій для різних варіантів розвитку ситуації
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Додатки до публікації
    down
  • Вадим Карандій
    РЕФОРМИ В ДОШКІЛЛІ: діяльність Українського інституту розвитку освіти
    Над чим працює Український інститут розвитку освіти? Оновлення нормативної бази: Концепція розвитку дошкільної освіти й Базовий компонент. Сучасні дослідження дошкільної освіти
    Повний текст публікації Читати онлайн
  • Ганна Якимчук
    ЛОГОПЕД ОНЛАЙН: організація дистанційної роботи з дітьми із порушеннями мовлення
    Технічні нюанси організації онлайн-занять. Співпраця з батьками
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Нові методичні рекомендації МОН України
    • Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти
      Лист МОН України від 25.06.2020 № 1/9-348
      Повний текст публікації Читати онлайн
  • Робота з педагогами
    • Тетяна Бабичева
      Елементи Орф-педагогіки у щоденній роботі з дітьми. Майстер-клас для музичних керівників. Ознайомлюємо з іграми і вправами за системою Карла Орфа та можливостями їх застосування в щоденній практиці. Розвиваємо творчі здібності. Спонукаємо до професійного зростання, співпраці з колегами
      Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Ідеї для проведення занять
  • Анна Тристан
    Вечірнє коло: підсумки дня. Допомагаємо вихованцям здійснити рефлексію пережитого за день. Букетик запитань “Яким був цей день для кожного з нас?”
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Руслана Острань, Ганна Музика
    Круги обертаємо, фрукти й овочі вивчаємо. Дидактичні ігри для дітей дошкільних груп. Навчаємо малят розпізнавати огірки за зовнішнім виглядом (величиною, формою, кольором). Збагачуємо активний словник дітей. Активізуємо вживання прикметників. Розвиваємо навички усного мовлення, пам’ять, уяву та дрібну моторику
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Роздаткові матеріали до публікації
    down

“Палітра педагога”, 2020, № 7-8. “Розповідаємо малятам про овочі та фрукти. Діти розглядають схеми-плакати й ознайомлюються з корисними властивостями овочів і фруктів + ПЛАКАТИ

“Палітра педагога”, 2019, № 2. Лялькова вистава для дітей усіх вікових групКазка «Котик і Півник» на новий лад”. Малята невимушено засвоюють правила протипожежної безпеки

А також:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Літній випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 7-8, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.

  • Освітня ситуація “Як у дружбі жити?”. Запросіть дітей на свято, яке влаштував Джмелик. Розпитайте, до яких розваг долучився б кожен із них. А які розваги для свята могли б запропонувати вони? Обговоріть із вихованцями проблемні ситуації, подані в журналі, та інші, із життя групи. Разом потренуйтеся знаходити слова, які допоможуть порозумітися з другом чи подругою.
  • Освітня ситуація “Подружимося з тваринками!”. Запропонуйте дітям виготовити з паперу різних жабок, а потім розіграти з ними невеличку виставу. Нехай на кожне кумкання паперові актори стуляють і розтуляють ротики. Про що можуть розмовляти жабки, які приїхали з різних країн? Чи зрозуміють вони одна одну? Запропонуйте дітям вигадати власну “жаб’ячу мову” і звертати більшу увагу на жести та інтонації, щоб усе зрозуміти правильно. Чи легко це?
  • Розвага просто неба “День дружби в нашому дитсадку”. Організуйте День дружби для своїх вихованців. На прогулянці проведіть ігри, описані в журналі. Допоможіть малятам налагодити взаємодію і виразити свої емоції під час арттерапевтичного малювання в нетрадиційних техніках.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: