Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
“Дошкільне виховання” № 4, 2019 —
“Особистість педагога”
Сучасне суспільство висуває підвищені вимоги до педагога, його професійних і особистісних якостей.
Щоб стати справжнім фахівцем, вихователь має постійно розвиватися і самовдосконалюватися. У цьому допоможе журнал “Дошкільне виховання” № 4, 2019.
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСКУ квітневому випуску журналу “Дошкільне виховання” ви знайдете матеріали, які мотивують педагога:
- вивчати бажання дітей та запити батьків, аналізувати свою діяльність;
- планувати розвиток власної професійної компетентності;
- креативно змінювати освітній простір закладу;
- упроваджувати інновації та відстежувати їх результативність;
- налагоджувати контакти і взаємну підтримку з колегами.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
Зміст номера:
-
ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА у вимірі запитів ХХІ століття
В чому унікальність професії педагога? Яким хочуть бачити вихователя дошкільнята і їхні батьки? Вектори саморозвитку -
СТІНИ, СТЕЛЯ ТА ПІДЛОГА, які говорять
Технологія організації освітнього простору дитсадка (початок публікації — у “ДВ”, 2019, № 1, № 3). Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда. Авторські ідеї -
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ педагога: індивідуальна траєкторія
Мета, структура та особливості розроблення індивідуального плану розвитку. Методичні рекомендації -
ПЕДАГОГ-ПОЧАТКІВЕЦЬ: як його підтримати
Психолого-педагогічний супровід діяльності. Поради вчителю-методисту. Рекомендації педагогу-наставнику. Поради педагогу-початківцю -
УПРОВАДЖУЄМО ІННОВАЦІЇ: як відстежити результативність?
Критерії вибору освітньої інновації. Основні етапи впровадження. Показники результативності. Практичні поради -
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТА ДОТРИМАННЯ ВИМОГ з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти
Інструктивно-методичні рекомендації (Додаток до листа МОН України від 14.02.2019 № 1/11-1491) -
ВСЕУКРАЇНСЬКА АКЦІЯ “ПЕРЕХРЕСТЯ ДРУЖБИ”: від садочка до садочка прокладаємо місточки
Співпраця педагогічних колективів дитячих садків. Патріотичне виховання -
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ: виховання серця, розуму і рук
Розвиток особистості дитини за літературними творами Василя Сухомлинського. Казка “Дівчинка і Ромашка” -
Коли на душі важко…
Фрагмент заняття для дітей старшої групи за твором В. Сухомлинського “Дівчинка і Ромашка”
“Джміль” 2016, № 1. “Бо я — Людина”: поради, що допоможуть організувати роботу з малятами і зняти власний пластиліновий мультфільм за оповіданнями Василя Сухомлинського “Сьома дочка”, “Соромно перед соловейком”, “Через потік”
-
Ідеї для проведення занять
-
Граємо — слова правильно вживаємо.
Закріплюємо вміння дітей будувати словосполучення. Відпрацьовуємо граматичні навички — вживання іменників у знахідному та кличному відмінках множини. Приклади ігор
Додатки до публікації — картки для ігор:
-
Граємо — слова правильно вживаємо.
Закріплюємо вміння дітей будувати словосполучення. Відпрацьовуємо граматичні навички — вживання іменників у знахідному та кличному відмінках множини. Приклади ігор
“Палітра педагога”, 2018, № 2 — розвиток мовлення: інтегрований підхід
-
Детальні розробки занять
- Плащі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо. \ Заняття для дітей раннього віку. Формуємо вміння малят співвідносити слово з реальними та намальованими предметами. Відтворюємо ігрові дії за допомогою ляльки
- Весняний дивограй. Комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ. Розширюємо знання дітей з тем “Весна” та “Дикі птахи”. Автоматизуємо вимову свистячих і шиплячих звуків. Актуалізуємо знання прикметників. Складаємо речення
-
Музичне заняття
-
Незабутня Квітка.
Вечір творчості Квітки Цісик для дітей старшої групи. Вчимо дітей слухати музичні твори від початку до кінця, давати їм характеристику. Розвиваємо уяву, творче мислення
Аудіозаписи пісень у виконанні Квітки Цісик:
-
Незабутня Квітка.
Вечір творчості Квітки Цісик для дітей старшої групи. Вчимо дітей слухати музичні твори від початку до кінця, давати їм характеристику. Розвиваємо уяву, творче мислення
-
Свята й розваги
-
Кожен з нас природі друг.
Фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи
Аудіозаписи пісні до сценарію:
-
Кожен з нас природі друг.
Фізкультурно-музична розвага для дітей старшої групи
А також:
-
Образотворчість. Великодні кошики
- Конкурс “Нестандартне фізкультурне обладнання”. Фантазії для рухів
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.