Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

“Палітра педагога” № 2, 2018
“Розвиток мовлення”

Обкладинка журналу «ПП» № 2 /2018

Сьогодні більшість дошкільнят мають ті чи інші проблеми з мовленням — від нечіткої вимови, бідного словникового запасу, невміння будувати речення до різних ступенів загальної недорозвиненості мовлення.

З огляду на це потрібна систематична мовленнєва робота в дитячих садках — на спеціальних, тематичних, комплексних заняттях, під час організованих ігор, самостійної діяльності та повсякденного спілкування з вихованцями.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

У тематичному випуску журналу “Палітра педагога” (2018, № 2) ми зібрали кращі матеріали з досвіду педагогів, аби ви могли успішно реалізовувати завдання розвитку мовлення:

  • під час пізнавальної діяльності дітей;
  • під час роботи з книжками, художніми творами;
  • у ході занять з фізкультури й організованої рухової діяльності малят;
  • у процесі спільного з дітьми малювання;
  • під час музичної діяльності.

До вашої уваги — розробки занять для всіх вікових груп, а також дидактичні ігри, вправи, пам’ятки для педагогів і батьків. Бажаємо приємної роботи і добрих результатів!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

У номері:

  • ОРГАНІЗАЦІЯ художньо-мовленнєвої діяльності дітей
    • Форми організації спілкування за художніми творами
    • Як читати дітям?
    • Пам’ятка для педагогів та батьків “Як прилучати дитину до книжки”
    • Завдання різних рівнів для активізації мовлення малят
    • Дидактичні ігри
  • ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ і збагачення словника молодших дошкільнят
    • Принципи словникової роботи з дошкільнятами
    • Модель поетапного збагачення словника дітей і коротка характеристика кожного етапу
    • Алгоритм дій зі збагачення словника
    • Орієнтовний перелік нових слів, які мають засвоїти діти
    • Фрагмент перспективного плану збагачення словника
  • МАЛЮВАННЯ і активізація мовлення: робота з дітьми раннього та дошкільного віку
    • Образотворче мистецтво і логопедична робота
    • Особливості роботи з дітьми під час малювання:
      • з коментуванням
      • з промовлянням
      • для подолання заїкання
    • Приклади застосування методики з досвіду роботи
  • Вивчаємо абетку в рухах
    • Як рух стимулює розвиток мозку
    • Організація навчання
    • Пози для зображення букв української абетки
  • Детальні розробки занять
    • Звуки довкола.  Заняття для дітей раннього віку з використанням елементів технології М. Монтессорі. Вправляємо у вимові шиплячих звуків. Продовжуємо вчити промовляти слова у різному темпі (швидко – повільно), з різною силою голосу (гучно – тихо). Активізуємо у мовленні малят іменники — назви дитячих музичних інструментів. Закріплюємо назви кольорів. Вводимо в активний словник вказівні слова “ось”, “це”

      “Джміль” 2017, №4. “Чух-чух, крап-крап, шурум-бурум, або Звуки довкола”. Розмова про те, як за допомогою звуків мови можна відтворити те, що ми чуємо довкола, експерименти зі звуками і словами, вірші з незвичайними словами — звуконаслідуваннями, словесні ігри для маленьких розумників + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

      ЗАВАНТАЖИТИ
    • Добрий день усім.  Заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи. Вчимо дітей будувати прості фрази з трьох-чотирьох слів з використанням іменників та дієслів, вживати слова в кличному відмінку. Активізуємо у мовленні словесні формули привітання: “Доброго ранку, матусю!”; “Вітаю тебе, сонечко!”; “Привіт, Мурчику!”; “Я рада тебе бачити, бабуню”
    • Книжка в гості завітала — малят вчила й з ними грала.  Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань для дітей середньої групи. Розширюємо знання малят про дитячу книжку та правила поводження з нею. Показуємо шляхом експериментування з папером, що може статися з книжкою, якщо про неї не дбати

      “Джміль” 2018, №3. “Поради, як книжкам дати раду”. Навідуємось у гості до Книжечки, роздивляємося твори у її домашній бібліотеці, допомагаємо впорядкувати їх, а також відкриваємо одну з книжок і дізнаємося, про що вона розповідає

    • Яблука рум’яні, наливні, духмяні.  Заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи з використанням прийомів мнемотехніки. Вчимо вихованців будувати прості речення за допомогою мнемоквадратів, складати описові розповіді про яблуко за мнемотаблицями та розповіді з власного досвіду за допомогою колажу. Активізуємо у мовленні малят іменники, прикметники, дієслова. Спонукаємо їх до вживання простих і складних речень

      “Джміль” 2017, №2. “Віршики для ласунів та ласунок”. Смачні віршики, завдання та ігри за їх змістом + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

      ЗАВАНТАЖИТИ
  • Ідеї для занять
    • Віршики для запам’ятовування наголосів
      Завантажте презентацію з віршиками і працюйте з дітьми ЗАВАНТАЖИТИ

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК