Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
“Дошкільне виховання” № 12, 2019 —
“Образотворчість без шаблонів”
З прийдешніми святами, любі читачі й читачки! Пропонуємо провести цей рік і розпочати наступний творчо й нестандартно.
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСКРозгортайте грудневий випуск журналу “Дошкільне виховання” (2019, № 12) — і надихайтеся:
- поєднуйте традиційні та нетрадиційні підходи в мистецькій освіті дошкільнят;
- обирайте цікаві теми для освітньої роботи взимку з дітьми всіх вікових груп;
- запропонуйте малятам намалювати зиму, скориставшись “чарівними” техніками та незвичайними інструментами;
- дослідіть разом з дошкільнятами властивості різних художніх матеріалів;
- організуйте мистецькі освітні ситуації;
- зберіться з колегами на “паперовий” майстер-клас;
- долучіть до творчості родини вихованців.
Сподіваємося, цей номер пробудить ваш творчий потенціал і додасть наснаги в новому році!
Грудневий випуск “Палітри педагога” (2019, № 6), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Досліджуємо зиму”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали.
- дорожня карта зимових спостережень.
- Хвилинки милування природою для дітей середньої та старшої груп.
- Авторські казки й запитання для бесід за їхнім змістом.
- Детальні розробки занять:
- з математики для дітей молодшої групи: розкриваємо математичне поняття “пара” в цікавій ігровій формі;
- з образотворчого мистецтва для дітей середньої групи: опановуємо нетрадиційні техніки образотворчості — малювання відбитками сірникової коробки, ватною паличкою, сіллю;
І це ще не все…
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
Зміст номера:
-
МИСТЕЦЬКА ОСВІТА СЬОГОДНІ: синтез підходів
Основні підходи до мистецької освіти дітей. Як знайти компроміс між традиційним і нетрадиційним підходами? Розвиток базових якостей особистості засобами живопису-
ЗИМОВИЙ ЖИВОПИС: орієнтовний зміст освітньої роботи у ІІ кварталі для всіх вікових груп
За новою редакцією освітньої програми для дітей від 2 до 7 років “Дитина”
-
ЗИМОВИЙ ЖИВОПИС: орієнтовний зміст освітньої роботи у ІІ кварталі для всіх вікових груп
-
ДОШКІЛЬНЯТА МАЛЮЮТЬ ЗИМУ: творчість + дослідження
Використання нетрадиційних технік образотворчості. Поради, що допоможуть розкрити “художній потенціал” традиційних і підручних засобів — від фарб і пензликів до пластикового посуду й макаронних виробів. 20 способів зобразити зиму
“Палітра педагога”, 2017, № 3. “Пластилінографія: нові техніки”: готуємо руки малят до письма
-
ДОСЛІДИ В МИСТЕЦТВІ: упроваджуємо STREAM-освіту
Роль і місце дослідів. Приклади дослідів у напрямі Arts. Вивчаємо музичні інструменти — досліджуємо і конструюємо. Відкриваємо секрети утворення звука — проводимо досліди зі струною. Розгадуємо таємниці фарб. Освітні ситуаціїДодатки до публікації:
“Джміль”, 2017, № 10 “Кольорові експерименти”: проводимо досліди, створюючи картини у техніці монотипії
-
Робота з педагогами
-
Паперові дива.
Майстер-клас для педагогів. Розширюємо та поглиблюємо знання учасників про паперові техніки образотворчості: оригамі, квілінг, скрапбукінг, витинанки, про розмаїття видів паперу для роботи. Вправляємо у виготовленні поробок у техніці оригамі за інструкцією та схемою
Додатки до публікації:
-
Паперові дива.
Майстер-клас для педагогів. Розширюємо та поглиблюємо знання учасників про паперові техніки образотворчості: оригамі, квілінг, скрапбукінг, витинанки, про розмаїття видів паперу для роботи. Вправляємо у виготовленні поробок у техніці оригамі за інструкцією та схемою
“Палітра педагога”, 2015, № 4. “Завітаймо до «Рукавички»” — тематичне заняття з розвитку мовлення (граматика) для дітей молодшої групи
-
Співпраця з батьками
- Фабрика новорічних іграшок. Заняття для дітей середньої групи та їхніх батьків. Розширюємо знання про ялинкові прикраси. Закріплюємо вміння утворювати відносні прикметники від іменників. Вправляємо в розрізненні геометричних фігур, лічбі. Вчимо узгоджувати свої дії одне з одним і з дорослими
“Джміль” 2016, № 6. “Фабрика іграшок Діда Мороза” — захоплива віртуальна екскурсія до фабрики іграшок, а також веселі завдання, запитання, ігри
-
Ідеї для проведення занять
- Як що малює? Дослідження властивостей художніх матеріалів — фломастера, трафарета, води, фарб та олії — для дітей старшої групи. Формуємо в малят здатність сприймати об’єкти комплексно, цілісно, виділяти їхні суттєві ознаки. Вчимо робити висновки щодо можливостей використання матеріалів в образотворчій діяльності
-
Детальні розробки занять
- Сніговик і Звуковик. Тематичне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи. Вчимо диференціювати слова зі звуками [с] та [з], знаходити на картинках об’єкти, у назвах яких є певні звуки, інтонаційно виділяти їх у словах. Розвиваємо фонематичний слух, артикуляційний апарат
“Палітра педагога” 2019, № 1. “Як діти промінці шукали” — комплексне підгрупове логопедичне заняття для дітей старшої групи із ЗНМ + КАРТКИ-МНЕМОДОРІЖКИ
- Зимове дерево. Заняття з малювання для дітей старшої групи. Закріплюємо вміння дошкільнят малювати зимове дерево і сніг з використанням нетрадиційних технік: видування, відбитки, набризк. Закріплюємо знання про зміни в житті рослин у різні пори року
-
Свята і розваги
-
Ходили малята до лісу гуляти…
Розвага для дітей середньої логопедичної групи
Аудіозаписи та відео до розваги
-
Ходили малята до лісу гуляти…
Розвага для дітей середньої логопедичної групи
“Палітра педагога” 2018, № 6. “А ми у ліс ходили і зиму там зустріли” — музичне заняття для дітей середньої групи + АУДІОЗАПИСИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ
-
Музичні перлинки
-
Сніжинки кружляють — малята співають.
Пісні сучасних авторів
Аудіозаписи до публікації
-
Сніжинки кружляють — малята співають.
Пісні сучасних авторів
А також:
- Тематичний покажчик публікацій журналу “Дошкільне виховання” у 2019 році
Запрошуємо взяти участь у визначенні переможців щорічного Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — авторів кращих публікацій у журналах “ДВ”, “ПП”, “Джміль” 2019 року
Проголосуйте за статті та матеріали, які зацікавили Вас найбільше.
Найактивніші читачі — автори найповніших анкет і цікавих пропозицій — будуть відзначені подяками та отримають приємні подарунки — набори журналів.
АНКЕТА ЧИТАЧА журналу “Дошкільне виховання” та додатків до нього — “Палітра педагога” та “Джміль”
Онлайн голосуванняАнкета читачів для заповнення у режимі офлайн
Термін голосування — до 15 лютого 2020 року.
- Створюємо зимову казку. Творчі ідеї педагогів м. Миколаєва
- Перешкоди зими долаємо ми. Конкурс “Нестандартне фізкультурне обладнання”
Грудневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль”, 2019, № 12 — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми:
- освітня ситуація “Навіщо ми спимо?”: досліджуємо з малятами значення сну для здоров’я людини;
- освітня ситуація “Як накликати казкові сни?”: розвиваємо фантазію дітей, слухаємо разом колискову “Місяць яснесенький” та розглядаємо картину Оксани Збруцької;
- освітня подорож до казкової країни снів і фантазій: обговорюємо вірші сучасних українських поетів про сни, розвиваємо мовлення та уяву дітей;
- святкові майстер-класи: виготовляємо свічку та гірлянди;
- інтегроване заняття, присвячене свинкам: розповідаємо дітям про свинку та її родичів у дикій природі, обговорюємо вірш;
- вистава-пантоміма за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффалятко”.
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.