“Дошкільне виховання” № 12, 2019 —
“Образотворчість без шаблонів”

З прийдешніми святами, любі читачі й читачки! Пропонуємо провести цей рік і розпочати наступний творчо й нестандартно.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Розгортайте грудневий випуск журналу “Дошкільне виховання” (2019, № 12) — і надихайтеся:

  • поєднуйте традиційні та нетрадиційні підходи в мистецькій освіті дошкільнят;
  • обирайте цікаві теми для освітньої роботи взимку з дітьми всіх вікових груп;
  • запропонуйте малятам намалювати зиму, скориставшись “чарівними” техніками та незвичайними інструментами;
  • дослідіть разом з дошкільнятами властивості різних художніх матеріалів;
  • організуйте мистецькі освітні ситуації;
  • зберіться з колегами на “паперовий” майстер-клас;
  • долучіть до творчості родини вихованців.

Сподіваємося, цей номер пробудить ваш творчий потенціал і додасть наснаги в новому році!

Грудневий випуск “Палітри педагога” (2019, № 6), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Досліджуємо зиму. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали.

  • дорожня карта зимових спостережень.
  • Хвилинки милування природою для дітей середньої та старшої груп.
  • Авторські казки й запитання для бесід за їхнім змістом.
  • Детальні розробки занять:
    • з математики для дітей молодшої групи: розкриваємо математичне поняття “пара” в цікавій ігровій формі;
    • з образотворчого мистецтва для дітей середньої групи: опановуємо нетрадиційні техніки образотворчості — малювання відбитками сірникової коробки, ватною паличкою, сіллю;

І це ще не все…

КУПИТИ “ПАЛІТРА ПЕДАГОГА” № 6

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

Зміст номера:

  • МИСТЕЦЬКА ОСВІТА СЬОГОДНІ: синтез підходів
    Основні підходи до мистецької освіти дітей. Як знайти компроміс між традиційним і нетрадиційним підходами? Розвиток базових якостей особистості засобами живопису
    • ЗИМОВИЙ ЖИВОПИС: орієнтовний зміст освітньої роботи у ІІ кварталі для всіх вікових груп
      За новою редакцією освітньої програми для дітей від 2 до 7 років “Дитина”
  • ДОШКІЛЬНЯТА МАЛЮЮТЬ ЗИМУ: творчість + дослідження
    Використання нетрадиційних технік образотворчості. Поради, що допоможуть розкрити “художній потенціал” традиційних і підручних засобів — від фарб і пензликів до пластикового посуду й макаронних виробів. 20 способів зобразити зиму

“Палітра педагога”, 2017, № 3. “Пластилінографія: нові техніки”: готуємо руки малят до письма

“Джміль”, 2017, № 10 “Кольорові експерименти”: проводимо досліди, створюючи картини у техніці монотипії

“Палітра педагога”, 2015, № 4. “Завітаймо до «Рукавички»” — тематичне заняття з розвитку мовлення (граматика) для дітей молодшої групи

  • Співпраця з батьками
    • Фабрика новорічних іграшок.  Заняття для дітей середньої групи та їхніх батьків. Розширюємо знання про ялинкові прикраси. Закріплюємо вміння утворювати відносні прикметники від іменників. Вправляємо в розрізненні геометричних фігур, лічбі. Вчимо узгоджувати свої дії одне з одним і з дорослими

“Джміль” 2016, № 6. “Фабрика іграшок Діда Мороза” — захоплива віртуальна екскурсія до фабрики іграшок, а також веселі завдання, запитання, ігри

  • Ідеї для проведення занять
    • Як що малює?  Дослідження властивостей художніх матеріалів — фломастера, трафарета, води, фарб та олії — для дітей старшої групи. Формуємо в малят здатність сприймати об’єкти комплексно, цілісно, виділяти їхні суттєві ознаки. Вчимо робити висновки щодо можливостей використання матеріалів в образотворчій діяльності
  • Детальні розробки занять
    • Сніговик і Звуковик.  Тематичне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи. Вчимо диференціювати слова зі звуками [с] та [з], знаходити на картинках об’єкти, у назвах яких є певні звуки, інтонаційно виділяти їх у словах. Розвиваємо фонематичний слух, артикуляційний апарат

“Палітра педагога” 2019, № 1. “Як діти промінці шукали” — комплексне підгрупове логопедичне заняття для дітей старшої групи із ЗНМ + КАРТКИ-МНЕМОДОРІЖКИ

“Палітра педагога” 2018, № 6. “А ми у ліс ходили і зиму там зустріли” — музичне заняття для дітей середньої групи + АУДІОЗАПИСИ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ

А також:

Запрошуємо взяти участь у визначенні переможців щорічного Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — авторів кращих публікацій у журналах “ДВ”, “ПП”, “Джміль” 2019 року

Проголосуйте за статті та матеріали, які зацікавили Вас найбільше.

Найактивніші читачі — автори найповніших анкет і цікавих пропозицій — будуть відзначені подяками та отримають приємні подарунки — набори журналів.

АНКЕТА ЧИТАЧА журналу “Дошкільне виховання” та додатків до нього — “Палітра педагога” та “Джміль”

Онлайн голосування

Анкета читачів для заповнення у режимі офлайн

Термін голосування — до 15 лютого 2020 року.

Грудневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль”, 2019, № 12 — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми:

  • освітня ситуація “Навіщо ми спимо?”: досліджуємо з малятами значення сну для здоров’я людини;
  • освітня ситуація “Як накликати казкові сни?”: розвиваємо фантазію дітей, слухаємо разом колискову “Місяць яснесенький” та розглядаємо картину Оксани Збруцької;
  • освітня подорож до казкової країни снів і фантазій: обговорюємо вірші сучасних українських поетів про сни, розвиваємо мовлення та уяву дітей;
  • святкові майстер-класи: виготовляємо свічку та гірлянди;
  • інтегроване заняття, присвячене свинкам: розповідаємо дітям про свинку та її родичів у дикій природі, обговорюємо вірш;
  • вистава-пантоміма за казкою Дж. Дональдсон “Ґруффалятко”.

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК