Вернісаж

Дивуйся і фантазуй

Бесіда за картиною Емми Андієвської
“Подорож: п’ятеро в човні, комахи і водяний слон”

Оце так дивовижа! Що зображено на цій картині? Що тут відбувається? Просто якісь чари! Спробуємо їх розгадати.

Хто й куди?

Картина називається "Подорож: п’ятеро в човні, комахи і водяний слон". Спробуйте знайти цих п'ятьох у човні.

  • Що це за створіння? Вигадайте їм імена, придумайте маршрут їхньої подорожі. Звідки вони вирушили і куди прямують?

Цікаво фантазувати разом із цією картиною, еге ж? Вона загадкова, химерна і водночас виразна й радісна. Такою її роблять яскраві насичені кольори. До речі, ви помітили, що їх на картині не дуже багато?

Тільки погляньте на чудернацькі створіння, які з’явилися сьогодні у Вернісажі. Чи здогадалися ви, на що вони схожі? Продовжити розмову про незвичайне мистецтво — роздивитися кольори на картині та познайомитися з художницею — зможуть тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Послухайте, як Емма Андієвська читає власний твір “Казка про двох пальців”.

Художникам подобається фантазувати, адже на полотні можна намалювати будь-яку дивовижу.

Тож Пензлик запрошує всіх поціновувачів мистецтва у чарівний “Барвосвіт” (“Джміль”, 2018, № 4), який створила білоруська художниця Анна Сілівончик. У її світі корови мають крила, люди можуть стояти на спинах птахів, а сонечко — усміхатися.

Завантажуйте електронний додаток
“Дивуйся і фантазуй”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація ознайомлює дітей із сюрреалізмом у живописі на прикладі картини української художниці Емми Андієвської "Подорож: п'ятеро в човні, комахи і водяний слон".

Розгляньте картину, запитайте у вихованців, що на ній зображено. Чи всі побачили одне й те саме? Чому? Чим захоплює картина? Запропонуйте дітям уявити себе екскурсоводами і розповісти про картину своїм слухачам.

Поговоріть з дошкільнятами та молодшими школярами про те, чому художники створюють свої картини, про що вони хочуть нам розповісти, чому вибирають для цього не слова, не звуки, а фарби.

Уважно роздивляючись твори сюрреалістів, ми усвідомлюємо, що художникам важливо не просто відобразити у картинах те, що вони побачили, а передати враження, емоції, почуття, які виникли у них, коли вони споглядали той чи інший об'єкт довкілля.

Публікацію можна використати на заняттях з художньо-естетичного розвитку, образотворчого мистецтва, уроках інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Я досліджую світ".

<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2021)