Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 11 /2021) | < До попередньої статті |
Як знайти спільну мову?
Комікс для дітей




Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Як люди виражають свої емоції?
- Для чого нам потрібні слова? Коли можна щось сказати лише жестами, а коли їх буде недостатньо?
- Чому люди не завжди реагують на жести?
- Що таке жестова мова? Коли вона потрібна?
- Які жести розуміють люди в різних куточках світу?
- Що нам допомагає зрозуміти, чи правду каже співрозмовник?
- Як можна дізнатися про емоції та бажання інших?
- Що швидше розповість нам про настрій людини: вираз її обличчя чи слова?
- Чому під час спілкування варто звертати увагу на вираз обличчя?
- Чи буває іноді так, що людина говорить одне, а вираз її обличчя свідчить про інше?
- Чи можуть жести розповісти більше, ніж слова?

![]() |
“Чому Поліну не впізнали друзі?” ("Джміль", 2020, № 1) — комікс для дітей про те, як важливо не гнатися за модою, а зберігати власну індивідуальність. |
![]() |
“Слухняний хлопчик”” ("Джміль", 2019, № 10) — комікс для дітей про те, коли і чим варто ділитися. |
Завантажуйте комікс для дітей
“Як знайти спільну мову?”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У коміксі піднімається цікава тема: як досягти порозуміння за допомогою не лише слів, а й жестів? Обговоріть із дітьми, як можна повідомити про свої емоції та бажання або зрозуміти інших без слів.
Запропонуйте їм поміркувати: чи змогли б вони одразу зрозуміти, що хотів сказати інопланетянин?
Історія в картинках вдало доповнить виховні години, заняття з безпеки життєдіяльності, уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, уроки зв’язного мовлення.