Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Кіностудія

Слухняний хлопчик

Комікс для дітей
(розширена версія)

Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • Чи правильно хлопчик зрозумів маму? Що вона мала на увазі? Чому варто було поділитися у тому випадку?
  • Чи правильно діяв хлопчик в інших випадках? Чому ви так вважаєте?
  • Чи є відмінність між тим, щоб поділитися грошима, і даруванням картини? Яка саме?
  • Чи правильно вчинили знайомі хлопчика? Чому ви так вважаєте?
  • Чому батьки не зраділи, коли прийшли додому?
  • Чи можна ще виправити помилку? Як саме?
  • Чи завжди ви всім ділитесь? Чому?
  • Як можна попросити позичити гроші або якусь річ? Чи у кожного ви попросили б? А чи кожному варто позичати? Чому?
  • Чи позичали ви колись щось своє іншим людям? А вам щось позичали? Як ви діяли у таких випадках? Які існують неписані правила щодо цього?
  • Що ви порадили б хлопчику? Коли варто ділитися, коли не варто, а коли не можна?
  • Чи можна ділитися не своїми речами? Чому?

Манери справжнього джентльмена” ("Джміль", 2018, № 11). Читаємо “чемні історії”, опановуємо джентльменські манери, робимо вишукані англійські компліменти.

Ділитися чи ні?” ("Джміль", 2017, № 8). Розмірковуємо разом з Васильком, героєм оповідання: чи завжди треба ділитися іграшками, коли варто відстоювати своє та як відмовити у проханні, не заживши слави жаднюги.


Завантажуйте комікс для дітей
“Слухняний хлопчик”

Завантажити комікс для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У коміксі піднімається знайома всім дітям проблема: ділитися чи не ділитися? Коли і чим можна ділитися, а чим не варто? У жартівливій формі показано наслідки необачної поведінки.

Обговоріть з малятами, як мав би  діяти герой коміксу і чому він неправильно зрозумів мамину пораду.

Історія в картинках вдало доповнить виховні години, заняття з безпеки життєдіяльності, уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, уроки зв’язного мовлення.









<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2019)