Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Сюрприз із поштової скриньки
Чи ви колись отримували листи поштою? Чи тримали в руках конверт, прагнучи якнайшвидше дізнатися, що ж там у ньому? Чи розглядали вигадливі марки на конвертах, які примандрували з інших країн? Навіщо їх наклеюють на конверти? Для краси?
Але одного разу Джмелик дістав з поштової скриньки… лист.
— От так дива! — подумав він. — Зараз усі надсилають листи лише електронною поштою…
Джмелик уважно розгледів конверт, а Пензлик пояснив, що поштова марка засвідчує оплату доставки листа.
А на нашому горищі на вас уже чекає казка про те, як миші писали листа котові.
- Розгляньте ілюстрації та поміркуйте, про що міг бути цей лист, як відреагував на нього кіт, а потім перевірте свої припущення, прочитавши твір.
Новий сусід
В тісній комірчині між скринь і мішечків
У мишок точилась одна суперечка:
Як бути з котом, що з’явився в оселі?
Чи ждуть їх теперечки дні невеселі?
Стара і хвостата казала, що варто
Котові на свята листи надсилати:
— Нам з ним подружитись потрібно, і краще
Тоді підуть справи й котячі, і наші.
Та й любить той кіт не мишей, а сметанку
Й рахує котлети у снах аж до ранку.
Тож, будьте ласкаві, беріться до діла,
Пишіть, що котові ми дуже зраділи…
…
Здивувалися? Хочете дізнатися, який лист врешті-решт миші відправили коту та яку відповідь отримали? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” — клікайте на кнопку.
Нікому не завадить навчитися писати листи. Публікація “Як Джмелик та Книжечка з друзями листувалися, або На помилках вчаться” (“Джміль”, 2016, № 4) — історія про власне видавництво Джмелика та зразки художніх, наукових і ділових текстів із помилками, над якими варто поміркувати. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Віршована історія — чудова нагода поговорити з малятами про те, як правильно писати листа й адресу на конверті.
Прочитайте дітям вірш і поміркуйте разом: чому, коли пишеш листа, варто уявляти собі адресата; як точно і зрозуміло, без зайвих слів, викласти думки на письмі; коли слова не зайві; які елементи є в листі обов’язковими.
Варто попросити дітей написати лист про одну й ту саму подію кільком різним людям — другу, знайомому дорослому та дитині, батькам, бабусі та дідусеві. Чим відрізнятимуться ці листи? Чи можна, не дивлячись на звертання, зрозуміти, кому адресовано лист?
Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків інтегрованих курсів “Українська мова та читання”, “Я досліджую світ”. Така діяльність може стати однією із цікавинок інтегрованого тижня, дня, заняття / уроку.