Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Гусінь
Одного жовтневого ранку в зошиті в косу лінію завелася… гусінь! Ось така.
Ця гусінь особлива. У ній п’ять закарлючок. Не чотири і не шість, а рівно п’ять. Цікаво, скільки таких гусеней поміститься в рядку?
- Заповни ними весь рядок.
Ого, як багато гусеничок! І кожну з них треба годувати.
Що їдять ці чарівні гусені? Звісно ж, чар-зілля. Воно має ось такий вигляд.
- Намалюй по дві такі рослинки для кожної своєї гусені. Хай наїдаються.
Так паслася гусінь у зошиті, їла-наїдалася і… Схоже, щось пішло не так. Хочете допомогти гусеничкам? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль”, і матимете чудовий захопливий тренажер з пропису, рядки якого так і хочеться заповнити.
Усі знають, що можна намалювати море фарбами або олівцями, але, виявляється, існує ще й рукописне море. Хочете мати таке? |
|
Тоді переходьте за посиланням і замовляйте вигадливий пропис “Море” ("Джміль", 2021, № 9) — інтерактивну історію про море, яку діти домальовують, водночас тренуючись писати елементи майбутніх літер. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допоможе розгорнути цікаву для малят діяльність та підготувати їх до опанування письма. Звісно, з дітьми різного віку таку діяльність організовують по-різному.
Дошкільнятам старшого віку ми розповідаємо казку і пропонуємо намалювати гусеничку, нагодувати її тощо, не наполягаючи на точному виконанні завдання (достатньо, щоб діти відтворили елемент, схожий на зразок).
Першокласники слухають казку і ретельно виписують усі лінії. Педагог може запропонувати їм намалювати ручкою чи простим олівцем картинку, використовуючи елементи, запропоновані в казці, попросити, щоб таких елементів було якомога більше.
Можна також запропонувати дитині потренуватися писати “неслухняних гусеничок” (елементи, які поки що не дуже добре вдаються) у звичайному зошиті.
Матеріал допоможе провести уроки інтегрованих курсів “Я досліджую світ”, “Українська мова та читання”. За потреби в дитячих садках окремі фрагменти публікації можна використати на заняттях відповідно до завдань освітнього напряму “Мовлення дитини. Основи грамоти” варіативної частини БКДО.