Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Космічний колаж
Хочете поринути в космічні пригоди? Тоді займайте місця в уявній ракеті. Приготувалися! Злітаємо! Ось наш корабель виходить у відкритий космос і пролітає повз планети, комети, інші об’єкти Сонячної системи. Якщо вам подобається наша подорож, нумо відтворювати те, що бачимо!
Вам знадобляться:
|
Підготуйте основу
|
Основа готова, тож саме час виготовляти планети, зірки, комети, космічні кораблі та… Як діяти? Пензлик докладно розповість про це на космічному майстер-класі, але потрапити на нього зможуть лише читачі друкованої версії журналу "Джміль". Тож не баріться, клікайте!
- Чи можна намалювати космос звичайним пензликом? Може, варто пофантазувати і винайти нестандартний спосіб образотворчості?
- Поміркуйте, які знайомі вам техніки малювання можна використати для зображення космосу. Хтозна, можливо, ви придумаєте власну.
Ось розклад майстер-класів із незвичайних технік малювання:
“Ебру — диво на воді” ("Джміль", 2016, № 2): створюємо краєвид далекої планети. |
|
“Фротаж — фактурне малювання” ("Джміль", 2015, № 3): ця техніка чудово придасться для зображення диво-мешканців космосу. |
|
“Піна, фарби й соломинка намалюють нам картинку!” ("Джміль", 2014, № 4): мильні бульки допоможуть намалювати туманності, зірки та інші космічні об’єкти. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Завдання майстер-класу зі створення колажу з об’ємними елементами — не просто виготовити певний виріб, а насамперед зацікавити, надихнути, заохотити малят до подальшої творчості — створення фантазійних композицій, вигадування нових елементів та історій, епізод із яких відтворено у композиції, тощо.
Публікація дає дітям змогу відчути себе не тільки творцями, а й винахідниками, вчить креативно використовувати те, що є під руками, шукати навколо матеріали, які допоможуть виразно відтворити особливості космічних об’єктів. Така діяльність відкриває широкі можливості для імпровізації, розвитку творчого, мистецького бачення світу.
Поєднайте цей матеріал із попередньою публікацією — “Є секрети у ракети”, — створіть колаж-звіт про космічну експедицію, у якому діти зможуть поєднати реальність і фантазії — зробити відомі космічні об’єкти впізнаваними, відтворивши їхні основні ознаки, та зобразити космічну пригоду — наприклад, вихід у відкритий космос або висадку на невідомій планеті (можна вклеїти у віконечка скафандрів світлини дітей-мандрівників).
Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей, а також стати підсумком інтегрованого дня, тижня, місяця тощо.