Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Самчитайлик

Котячі віршики

Чорний кіт

Чорний кіт рихтувався
перебігти мені дорогу.
Але я перебігла перша.
Чорний кіт зажурився —
тепер його, мабуть,
спіткає невдача.

Марина Павленко

Сподобався віршик? У друкованій версії журналу “Джміль” є ще поезії про котища та котячі справи, але їх прочитають лише передплатники. Також саме вони отримають цікаві запитання для обговорення у групах і парах віршів сучасних українських поетів.

Прочитали всі віршики? А тепер невеличке інтерв’ю!

  • Який віршик виявився найсмішнішим? А найнесподіванішим?
  • Чи впізнали ви свого або знайомого котика у якомусь віршику? В якому саме?
  • Як зазвичай поводитесь ви, коли зустрічаєте чорного кота?
  • Роздивіться ілюстрації та оцініть, яка з них найкраще відображає події вірша.

Інсценізуйте з друзями незвичайний вірш — “«Гав!» і «Няв!»” (“Джміль”, 2016, № 4), — складати який поетам допомагали їхні улюблені тваринки.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Добірка віршів сучасних українських поетів про котів та киць, які живуть поряд із нами, а також про їхніх господарів. Запропонуйте малятам проілюструвати вірш, який їм особливо сподобався. Скільки ілюстрацій треба зробити? До яких саме рядків? Можливо, вистачить однієї картинки? Що саме варто на ній зобразити?

Дітям буде цікаво подивитися, як проілюстрували вірш їхні товариші, порівняти свої роботи, влаштувати виставку ілюстраторів “котячих” віршиків, запросити на відкриття батьків і стати екскурсоводами.

Обговоріть з малятами поезії. Які емоції вони викликають? Про які життєві ситуації нагадують?

Публікація буде корисною під час уроків української мови та читання, занять чи уроків з розвитку мовлення, може стати приводом для бесіди за змістом віршів, розгортання інтегрованої діяльності, основою колекції віршиків про домашніх тварин або книжки-малятка.









<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2020)