Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2020) | < До попередньої статті |
Хто ж справжня свинка?
Комікс для дітей
(розширена версія)
Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Хто зі звірят поводиться правильно?
- Хто з них які правила поведінки знає?
- Хто з персонажів показав себе не з кращого боку? Що саме вони робили не так?
- Чому не всі звірята дотримуються правил поведінки?
- Як ви гадаєте, поросята гарно поводяться тому, що господарі мають бути прикладом для гостей, чи з іншої причини? З якої?
- Як ви вважаєте, чи тільки правил поведінки не дотримується гість поросят?
“Несплачений проїзд” ("Джміль", 2019, № 5-6) — комікс, що розповідає дітям, чому важливо завжди сплачувати за проїзд у транспорті. |
|
“Бути вчасно — це прекрасно!” ("Джміль", 2018, № 2) — гумористично-фантастичний комікс для дітей, який навчає малят не запізнюватися і завжди бути у потрібний час на місці. |
Завантажуйте комікс для дітей
“Хто ж справжня свинка?”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Часто діти болісно сприймають критику дорослих, та вона здебільшого небезпідставна. У таких випадках стануть у пригоді короткі історії в картинках, персонажами яких є на перший погляд зовсім не схожі на дітей тварини. Але ж поводяться вони дуже подібно до дітлахів. Тож саме комікс допоможе малятам подивитися на себе та свої вчинки немовби очима стороннього спостерігача і зробити відповідні висновки.
Ця історія в картинках до того ж спростовує усталений стереотип, що нібито свиням подобається бруд (звідси і вислів “поводитись як свиня”).
Роботу над змістом коміксу варто розпочати в групах. Запропонуйте малятам уважно роздивитися кадри коміксу та поміркувати над тим, чи схожі звірята на дітей. Чим саме?
Нехай ваші вихованці спробують продовжити комікс та розповісти (або інсценувати), як поросята та їхній гість гралися тощо.
Публікація стане у пригоді під час проведення виховних бесід та виховних годин, а також на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.