Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Кіностудія

Бути вчасно — це прекрасно!

Комікс для дітей
(розширена версія)

Чи часто ви спізнюєтеся? Вважаєте, це не проблема? А поставте-но себе на місце того, хто на вас чекає.

Що відчуває ця людина — сумує, хвилюється, сердиться? Поміркуйте, які переваги ви отримаєте, якщо вчасно прийдете до кінотеатру, на зустріч із другом, на тренування. А тепер уявіть, що до вас “запізнюються” найпотрібніші речі. Саме так сталося з хлопчиком із коміксу.











Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • Чому не варто ставитись до запізнень легковажно?
  • Як ви чините, якщо ваш товариш часто приходить на зустріч невчасно? А чи діятимете інакше після перегляду коміксу? Чому?
  • Чи трапляється запізнюватись вам? Куди саме? Чому?
  • Що заважає вам приходити вчасно? Що залежить тільки від вас, а що від інших чинників? Від яких саме?
  • Чи бувають поважні причини для запізнення?
  • Що варто зробити, коли бачиш, що не встигаєш до призначеного часу? Чому?
  • Що треба робити, якщо справа дуже відповідальна і запізнюватися не можна? Як спланувати час? Коли обов’язково слід це робити?
  • Чому запізнюватися не варто?
  • Чи приходити вчасно слід тільки у дитячий садок і школу? Чому?
  • Придумайте власну назву для коміксу.

Завантажуйте комікс для дітей
“Бути вчасно — це прекрасно!”

Завантажити комікс для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

У коміксі розгортається фантастична ситуація, яку діти легко можуть спроектувати на реальність, уявити, що відчувають її учасники, пригадати подібні моменти з власного життя. Тому цей сюжет малятам легко трансформувати та інсценізувати, а потім обговорити і змоделювати дії персонажів, вибравши найкращий варіант.

Поговоріть з малятами про причини запізнень; з’ясуйте, які з них поважні, а які ні; поміркуйте, як слід діяти, аби зменшити ймовірність запізнень.









<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2018)