Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Казки на горищі

Казки з небес: Велика Ведмедиця

А ви любите казки, симпатичних кудлатих песиків та зорі? Тоді вам негайно треба десь зручненько вмоститися і прочитати цю чарівну історію.

Чи можна полічити зорі?

Кудлатий чорний пес сидів на даху своєї дерев’яної будки. Цей собака був дівчинкою, і звали його (тобто її) Іскрою. Вона ще звечора вмостилася на даху і зараз уважно спостерігала за нічним небом, на якому світив величезний Місяць. Іскрі здавалося, що він зовсім поруч — простягни лапу й торкнешся. А ще на небі сяяли зорі. Іскра була надзвичайно розумною собакою й уміла рахувати до п’яти. Тож вирішила полічити зорі.

— Одна, дві, три, чотири, п’ять... — Іскра зупинила лік. Зірок було більше, ніж п’ять, значно більше.

Чи вдалося Іскрі полічити зірки, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще вони прочитають продовження історії. Цікаво дізнатися, як Іскра познайомилася з ельфом та що він розповів їй про сузір’я? Тоді приєднуйтеся!

  • Дізнайтеся, які ще сузір’я є на небі.
  • Чи в усіх народів вони називаються однаково? Чому?

Більше про сузір’я читайте у публікаціях.

Сузір’я осіннього неба” (“Джміль”, 2016, № 5). Розглядаємо зоряне небо: з’ясовуємо, навіщо люди почали об’єднувати зірки у групи, ознайомлюємося з деякими з них.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допомагає зацікавити дітей читанням, виховувати читацьку культуру, формувати риси читачів-діячів, для яких книжка — джерело не лише знань, а й емоційних переживань та естетичного задоволення, що дарує можливість поринути в захопливі пригоди, помандрувати у небачені країни, фантастичні світи тощо.

Роздивіться з малятами ілюстрацію до казки. Чи так вони уявляли собі думки собачки Іскри? Які рядки твору відобразила в ілюстрації художниця? А що намалювали б вони самі?

Публікація стане яскравим доповненням інтегрованих занять з ознайомлення із природним довкіллям, занять та уроків з розвитку мовлення, уроків інтегрованих курсів “Я досліджую світ”, “Українська мова та читання”.









<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2020)