Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Веселі іменини
Пам'ятаєте Джмеликових подружок-веселинок ("Джміль", 2019, № 5-6,
№ 7-8)? Сьогодні в них іменини, і вони запрошують вас на гостину!
Наші любі веселинки
відзначали іменинки.
Запросили павучка
і рогатого жучка.
Запросили бабку,
коника та жабку.
Не забули й джмелика,
бджілку та метелика.
Ще гостей зійшлось багато
до дівчат на їхнє свято.
Веселинок всі вітали,
їм дарунки дарували…
Уявили себе на гостині у подружок-веселинок? А от познайомитися з іншими гостями та дізнатися про те, що саме подарували вони дівчаткам, зможуть лише читачі друкованої версії журналу “Джміль” — вони дочитають віршик до кінця та прикрасять яскравими наліпками святковий стіл.
- Що ви подарували б подружкам на іменини?
- Як ви вважаєте, який подарунок від Осені їм найбільше сподобався б?
- Що варто говорити, коли вручаєте подарунок?
Ще більше віршованих пригод смішинок-веселинок можна знайти тут.
“Смішинки-веселинки” ("Джміль", 2019, Далі буде. |
|
“На гостину до веселинок” ("Джміль", 2019, № 7) — літні смачні віршики про подружок-веселинок і цікаві завдання з наліпками до них |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Навідайтесь з дітьми на іменини до подружок-веселинок. Прочитайте вірш та запропонуйте малятам поміркувати, де саме подружки відзначали іменини, які страви приготували для гостей, чому саме такі.
Вийдіть з дітьми надвір і знайдіть усі святкові подарунки. У яку пору року гості можуть принести такі подарунки? Чому? Запропонуйте дітям приготувати для іменинниць власний осінній подарунок.
Така діяльність не тільки подобається малятам, а й вчить їх спостерігати, дослухатися, бачити незвичайне там, де, здавалося б, усе вже відомо.
До кожного вірша додається ще й захопливе завдання, яке діти можуть виконати, а потім придумати власне за зразком. Вони також можуть проілюструвати своє завдання малюнком або світлиною.
Матеріал стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", заняттях із природознавства, інтегрованих уроках української мови.