Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
На гостину до веселинок
Пам’ятаєте моїх подружок-веселинок (“Джміль”, 2019, № 5-6)? Вони й сьогодні не дадуть нам нудьгувати, адже приготували для вас кумедні віршики-загадки!
Одежинки з малинки
Двом смішинкам-веселинкам
Захотілося малинки.
Ягідки з куща зривали,
Ласували, ще й вдягали:
— Ця малинка — на хустинку,
На спідничку — та малинка,
Жодної на чобітки —
Надто ягідки м’які.
— Може, зробим чобіточки
Із малинових листочків?
Цікаво гуляти з веселинками? А це ж тільки початок: читачі друкованої версії журналу “Джміль” дізнаються набагато більше. Ставайте нашими постійними читачами, і нічого не пропустите!
- Як ви гадаєте, чому подружок-веселинок зацікавили ягоди та струмочок?
- Які ще пригоди могли трапитися у ягіднику?
- Що цікавого подружки можуть побачити на водоймах?
- Пофантазуйте та розкажіть про інші пригоди смішинок.
Ще більше пригод зі смішинками-веселинками у цих випусках.
“Смішинки-веселинки” ("Джміль", 2019, № 5-6) — усміхнені віршики про подружок-веселинок і цікаві завдання з наліпками до них. Далі буде. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Веселі цікаві дітям віршики допоможуть здійснити захопливу мандрівку (освітню подорож) до ягідника та до струмочка, детальніше розглянути літні ягідні смаколики, вдихнути їхні духмяні аромати і навіть подумки "приміряти" їхні "костюми", знайти для них місце у своєму гардеробі.
Така діяльність не тільки подобається малятам, а й вчить їх спостерігати, дослухатися, бачити незвичайне там, де, здавалося б, усе вже відоме.
До кожного вірша додається ще й захопливе завдання, яке діти можуть виконати, а потім придумати власне за зразком. Вони також можуть проілюструвати своє завдання малюнком або фотографією.
Матеріал стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", заняттях із природознавства, інтегрованих уроках української мови.