Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Квітучий сад
Джмелик дуже любить весну. О цій порі розпускаються й квітнуть майже всі дерева. Спочатку — магнолії, берези, верби, трохи пізніше — фруктові. Так, одне за одним, вони цвітуть аж до початку літа, сповнюючи повітря чудовими пахощами.
— Цікаво, що було б, якби в нашому саду всі дерева вкрилися цвітом водночас? — якось замріявся Джмелик.
Пензлик вирішив втілити мрію друга принаймні на картині.
- Розгляньте дерева, які квітнуть у казковому саду. Прочитайте їхні назви та впишіть пропущені літери.
Хочете приєднатися до Джмелика та його друзів і прогулятися диво-садом? Це зможуть зробити тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль” — вони отримають яскраву картину Пензлика із малюнками-загадками, а також наліпки, які допоможуть зробити її по-справжньому весняною та трішечки святковою. Гайда на прогулянку!
Пройдіть стежинками диво-саду ще раз, вдихніть духмяний аромат квітів.
- Коли розквітають дерева? Пригадайте, які з них можна побачити заквітчаними одночасно, а які ні.
- Які дерева в усій красі ви вже бачили? Де саме?
- Чи щороку сади розквітають в один і той самий час?
- Пригадайте, які рослини, що ростуть біля вашого дому, розквітають навесні. Намалюйте свій диво-сад та запросіть друзів на прогулянку.
Сподобалися незвичайні прогулянки? Пензлик дібрав іще картини, які запрошують у весняні мандри. Ходімо їхніми стежинками!
“Принади київського травня” ("Джміль", 2014, № 2) — бесіда про квітучі каштани, сонячне світло і талант художника за картиною Сергія Шишка "Фонтан". |
|
“Весняний день” ("Джміль", 1999, № 1) — цикл занять-подорожей весняними стежинками, здійснити які допоможуть картини, переважно написані у техніці акварелі. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Весна — пора цвітіння рослин. Саме у цей час можна побачити багато дивовижних квітів, спостерігати, як розквітає квітка, зав'язується та розвивається плід.
Систематизувати та закріпити ці знання допомагає наведене у публікації завдання — мандрівка садом. Запропонуйте дітям пройти стежинками саду, роздивитися дерева, пригадати, чи бачили вони їх квітучими, коли саме ці рослини зацвітають. Підсумком може стати створення діаграми, що відображає кількість дерев різних видів, побачених дітьми під час прогулянок, схеми послідовності цвітіння рослин тощо.
Матеріал стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ", заняттях з природознавства, уроках української мови.