Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 11 /2019) | < До попередньої статті |
Найцінніша річ
Комікс для дітей
(розширена версія)
Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Як гадаєте, чому сталася аварія?
- Що мав, покидаючи корабель, покласти у шлюпку капітан? Чому?
- Як би ви діяли на його місці?
- Чи випадково капітанові до рук потрапила саме така книжка?
- Порадьте іншим капітанам, які книжки обов’язково мають бути у них під рукою. А у бібліотеці корабля? Навіщо?
- Про що насправді розповідає комікс?
- Чому книжка — одне з найцінніших надбань людства?
- Чому в народі кажуть “Будеш з книгою дружити — буде легше в світі жити”?
“Як книга з’являється на світ” ("Джміль", 2016, № 2) — бесіда за сюжетною картиною із цікавими завданнями для дошкільників і молодших школярів про те, як створюється книжка. |
|
“Ми — головні персонажі своїх книжок” ("Джміль", 2018, № 4): гортаємо сторінки цікавих книжок, досліджуємо літературні жанри, створюємо власні автобіографічні твори. |
|
“Поради, як книжкам дати раду” ("Джміль", 2018, № 3): йдемо в гості до Книжечки, роздивляємося книжки у її домашній бібліотеці, допомагаємо їх упорядкувати, а також дізнаємося, про що розповідає одна з них. |
Завантажуйте комікс для дітей
“Найцінніша річ”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У коміксі дотепно розповідається, як книжка несподівано стала у пригоді під час кораблетрощі й допомогла вижити капітану на безлюдному острові. Важливо донести до дітей головну ідею історії, яка може загубитися за сюжетом: книга — безцінне джерело знань, і ми маємо берегти її.
Поговоріть з малятами про те, як шукати у книжках відповіді на різноманітні запитання, як навчитися швидко орієнтуватися у бібліотеці, у змісті різних видань, як зробити книжку своїм порадником, як треба берегти книжки.