Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Мала сцена

Хто боїться, у того в очах двоїться

Вистава-пантоміма за казкою Джулії Дональдсон “Ґруффало”

Мишка і змія

Пішла собі далі у ліс сіра мишка.

Зміюка до неї підкралася нишком.

— Куди ти зібралася, мишко маленька? Ходи на бенкет у  пеньок мій, серденько.

— Ой, жаль, — мишеня сумно вушко почухало, — та вже запросив на бенкет мене Ґруффало.

— Хто-хто запросив?

— Ой, зміюко-небого, невже ти не чула ніколи про нього? Очиська мов жар в нього, чорний язик, спина колюча, здоровий, як бик…

— І де ж він?

— Та ось підбігає до озера… І любить він їсти зміїне морозиво.

— Зміїне морозиво? Треба тікати! — мерщій поповзла до гадючої хати. Дурненька зміюка — вона і не знає, що звіра такого на світі немає.

(Переклад з англійської Віктора Морозова)

Цікаво дізнатися про зустрічі таємничого звіра на ймення Ґруффало з різними тваринами? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і беріть участь у казковій виставі-пантомімі, а  також дізнайтеся, як організувати її репетиції.

Завантажте музику Рене Обрі до вистави

  • Опишіть та намалюйте Ґруффало.
  • Чи існує такий звір насправді? Тоді чому його всі боялися?
  • Придумайте власного Ґруффало. Коли він може стати вам у пригоді?

Джмелик із друзями написали сценарії ще й для інших казково-правдивих вистав. Ось вони!

Червона Шапочка на новий лад” (“Джміль”,
2019, № 5-6
) — лялькова ековистава про те, як лісові мешканці навчили Червону Шапочку правил поводження у природі.

Як бджілки крильця шукали” ("Джміль",
2017, № 7-8
) — сценарій казкової віршованої вистави про  незвичайну пригоду бджілок-трудівниць.

Травинчикова казка” ("Джміль", 2015, № 3) — музична розвага про незвичайну пригоду рослин у лузі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Сценарій вистави-пантоміми допомагає показати дітям, як фантазія, винахідливість та гумор допомагають у скрутних ситуаціях. Обговоріть із малятами, чому мишка вирішила налякати лисичку та сову, як дотепно вона вигадала страшного звіра Ґруффало, а потім іще й доповнювала його образ усе новими й новими деталями.

Чому звірі повірили мишці? З чого можна було здогадатися, що Ґруффало не такий уже й страшний? Як жести та міміка мишки могли додати страшних деталей?

Запропонуйте дітям намалювати Ґруффало, а потім вигадати власне страховисько й описати його.

Які прикметники допомагають описати страшного звіра? Запропонуйте дітям додати до опису Ґруффало речення з дієсловами.

Під час підготовки вистави діти навчаються працювати в колективі, розвиваються їхні музичні та сценічні здібності, мовлення, пам'ять, увага та уява.








<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2019)