Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Хто боїться, у того в очах двоїться
Вистава-пантоміма за казкою Джулії Дональдсон “Ґруффало”
Мишка і змія
Пішла собі далі у ліс сіра мишка.
Зміюка до неї підкралася нишком.
— Куди ти зібралася, мишко маленька? Ходи на бенкет у пеньок мій, серденько.
— Ой, жаль, — мишеня сумно вушко почухало, — та вже запросив на бенкет мене Ґруффало.
— Хто-хто запросив?
— Ой, зміюко-небого, невже ти не чула ніколи про нього? Очиська мов жар в нього, чорний язик, спина колюча, здоровий, як бик…
— І де ж він?
— Та ось підбігає до озера… І любить він їсти зміїне морозиво.
— Зміїне морозиво? Треба тікати! — мерщій поповзла до гадючої хати. Дурненька зміюка — вона і не знає, що звіра такого на світі немає.
(Переклад з англійської Віктора Морозова)
Цікаво дізнатися про зустрічі таємничого звіра на ймення Ґруффало з різними тваринами? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і беріть участь у казковій виставі-пантомімі, а також дізнайтеся, як організувати її репетиції.
Завантажте музику Рене Обрі до вистави
- Опишіть та намалюйте Ґруффало.
- Чи існує такий звір насправді? Тоді чому його всі боялися?
- Придумайте власного Ґруффало. Коли він може стати вам у пригоді?
Джмелик із друзями написали сценарії ще й для інших казково-правдивих вистав. Ось вони!
“Червона Шапочка на новий лад” (“Джміль”, |
|
“Як бджілки крильця шукали” ("Джміль", |
|
“Травинчикова казка” ("Джміль", 2015, № 3) — музична розвага про незвичайну пригоду рослин у лузі. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Сценарій вистави-пантоміми допомагає показати дітям, як фантазія, винахідливість та гумор допомагають у скрутних ситуаціях. Обговоріть із малятами, чому мишка вирішила налякати лисичку та сову, як дотепно вона вигадала страшного звіра Ґруффало, а потім іще й доповнювала його образ усе новими й новими деталями.
Чому звірі повірили мишці? З чого можна було здогадатися, що Ґруффало не такий уже й страшний? Як жести та міміка мишки могли додати страшних деталей?
Запропонуйте дітям намалювати Ґруффало, а потім вигадати власне страховисько й описати його.
Які прикметники допомагають описати страшного звіра? Запропонуйте дітям додати до опису Ґруффало речення з дієсловами.
Під час підготовки вистави діти навчаються працювати в колективі, розвиваються їхні музичні та сценічні здібності, мовлення, пам'ять, увага та уява.