Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Зі сторінки на картинку
Чи сподобалася вам обкладинка цього журналу? Картина на ній не намальована фарбами, а виконана в техніці пластилінографії. Опановуйте прийоми цієї незвичайної техніки у нашій Художній студії й створюйте портрети улюблених казкових персонажів.
Розгляньте портрети папуги з фантастичної повісті-казки Лесі Ворониної “Пригоди голубого папуги”, які створили учні 3-Б класу Щасливського НВК (Бориспільський р-н Київської обл.). Ви можете скористатися їхніми ідеями або втілити власні.
Підготуйте:
|
До роботи!
|
Хочете мати портрет улюбленого казкового героя? Тоді не запізніться на майстер-клас у Художній студії: тільки для читачів друкованої версії журналу "Джміль" завжди гарантовано місця на всіх заходах нашого видання! Цього разу Пензлик покаже, як створити образ персонажа з округлих елементів, різноманітних фігур, суцільної фігури.
- Яка техніка вам найбільше до вподоби? Чому?
- Порівняйте різні техніки пластилінографії, з’ясуйте переваги і недоліки кожної.
- Як гадаєте, яких персонажів у якій техніці створювати доречніше?
Різні герої — різний настрій — різні техніки: не пропустіть і ці майстер-класи, які значно розширять уявлення дітей про незвичайні техніки малювання.
“Чарівні перетворення відбитків пальців” ("Джміль", 2019, № 1): малюємо відбитками пальчиків кумедних тваринок, фантазуємо й усміхаємося. |
|
“Світ підводний намалюйте — мам і тат своїх здивуйте” ("Джміль", 2018, № 5-6): майстер-клас Пензлика, на якому можна навчитися завиграшки малювати морських мешканців. |
|
“Художники на кухні” ("Джміль", 2016, № 4): захопливий майстер-клас з малювання незвичними предметами — губкою для миття посуду, тертушкою та виделкою. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Кожен читач має бути здатним уявити те, про що читає. Лише за цієї умови він зможе захопитися книжкою і з часом полюбити чарівний світ літератури.
Активізувати уяву допомагають ілюстрації, але вони не завжди є у книжці, й не завжди дитина-читач уявляє її героїв такими, якими їх побачив художник-ілюстратор. Тож варто пропонувати малятам, читаючи, робити власні замальовки подій, про які йдеться, тобто ілюструвати книжки. У публікації запропоновано один із способів розгортання такої діяльності, а також показано різні варіанти ілюстрування книжок.
Така діяльність розвиває фантазію та наочно-образне мислення, а ще захоплює дітей, особливо візуалів. Доречно запропонувати юним художникам (за бажання) показувати свої ілюстрації іншим дітям, обмінюватися малюнками та порівнювати різні бачення персонажів книжки, супроводжувати розповіді про них власними ілюстраціями, порівнювати картинки у книжці зі своїми тощо. Що спільного в ілюстраціях різних авторів, а чим вони відрізняються? Чому різні художники по-різному ілюструють один і той самий сюжет?
Публікацію можна використати на заняттях із художньо-естетичного розвитку, образотворчого мистецтва, уроках інтегрованих курсів “Мистецтво” та “Я досліджую світ”.