Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2016) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Слоник-стрибунець
(повна версія)
Певно вам вже дуже кортить зазирнути всередину нової книжки, яку створили Джмелик та його друзі. Сьогодні в Самчитайлику — одна з пригод Слоненятка.
У київському зоопарку живе на ім’я Хорас. Одного дня до нього завітали Артемко зі своїм .
запитав :
— Ти знаєш, що не вміють ?
— Не вміють? — здивувався . — Я навчу !
— Дивись! — перед . — Роби отак: стриб‑стриб!
спробував повторити, але в нього нічого не вийшло.
— Ну добре, — не здався . — Я знаю, що нам допоможе!
І повів на... !
Як тільки опинився на , сталося диво: !
вище ! Аж до неба, аж до !
Разом з дітьми доуявляйте, додумайте, дорозкажіть історію про слоника — покажіть рухами, як хлопчик вчив його стрибати, поміркуйте, для чого слонику потрібно це вміти, придумайте та намалюйте продовження історії. А ще допоможіть малятам скласти, написати і намалювати свої історії, а можливо, й створити власні книжечки.
Завантажуйте електронний додаток
“Слоник-стрибунець”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Діти не просто читають історію про слоника‑стрибунця, а ще й активно діють: добирають влучні слова, синоніми, шукають і випробовують різні варіанти слів — замінників зображень, фантазують. Матеріал допомагає виховати читачів‑діячів, пробудити інтерес малят до самостійного читання та складання творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвивати мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширити їх активний словник, поглибити знання рідної мови.
Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, сприятиме розвитку образного мислення, пам’яті, уваги дітей.