Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2016) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Скільки емоцій на кожному кроці!
Поки Нотка грала у вітальні на роялі, біля Книжечки з’юрмилися охочі послухати віршики.
— Чи знаєте ви, — казала вона, — що поети люблять спостерігати за дітьми, підмічати їхні настрої, емоції? А потім розповідають про це у чудових, часом кумедних, віршах. Саме такі я зібрала у свіжому випуску Самчитайлика.
Герой
Був Мишко у зоопарку,
Зазирав у кожну шпарку,
У ведмедів смикав сітку,
Стукав палицею в клітку
І кричав: “Хоч звір цей дикий,
Не боюся! Я великий!”.
Раптом зблід Мишко-герой!
Що ж це сталося?! Ой-ой!
Труситься хлоп’я від страху —
По нозі повзе... мураха!
Таїсія Цибульська
- Як Мишко вихвалявся своєю хоробрістю? А яким виявився насправді?
- Чому деякі люди бояться комах, павуків? Як можна допомогти їм подолати цей страх?
Прочитати разом з малятами та обговорити вірші сучасних українських поетів — “Мамина усмішка” Єлизавети Гуменко, “Дивачка” Таїсії Цибульської, “Моя погода” Наталі Бонь, — дізнатися, про що розповідає мамина усмішка, які несподівані іграшки можуть причаїтися у дівчачій торбинці, чи залежить погода надворі від вашого настрою, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.
Зробити діалог з малятами яскравішим допоможуть е-додатки до публікації — у них ви знайдете якісні ілюстрації до кожного твору, а також цікаві завдання, які допоможуть краще розібратися у змісті віршів.
Завантажуйте електронний додаток
“Скільки емоцій на кожному кроці!”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допоможе педагогам і батькам виховати свідомого читача, пробудити інтерес дітей до самостійного читання, навчати їх розуміти зміст художніх творів, образну мову поезії, особливі слова (епітети, слова у переносному значенні), які дають змогу якомога точніше й виразніше висловити свої думки, почуття та відчуття.
У віршах сучасних українських поетів дотепно і з гумором описуються знайомі дітям ситуації, передаються відчуття та почуття персонажів. Це дає педагогу можливість не тільки читати вірші разом з дітьми, а ще й ознайомлювати їх із зображальними засобами української мови, навчати розуміти переносні значення слів та доцільно вживати їх у мовленні, обговорити з малятами варіанти дій у різних ситуаціях повсякденного життя.
Цей матеріал допоможе провести заняття та уроки з читання, розвитку мовлення, української мови й літературного читання, виховні години та бесіди з емоційно‑ціннісного розвитку, сприятиме розвитку образного мислення, пам’яті, уваги дітей.