Джмеликова колекція

Робот ДжК-2 “Смакороб”

 

У січневому випуску ви вже познайомилися з першим роботом із Джмеликової колекції (ДжК). Згадали, як його звуть, що він уміє робити? А тепер завітаймо на Джмеликову кухню, де на вас чекає ще один механічний помічник.

Зранку попросив зробити омлет на сніданок. Робот узяв , , , і . Розбив , залив і посолив. Раптом у загорілася .

— По-мил-ка! — повідомив .

Якої помилки припустився робот, до чого вона може призвести і як її виправити, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль” (2017, № 2). А ще малята познайомляться з новим роботом Джмелика, “домалюють” за допомогою наліпок усі слова в історії та зможуть поповнити свою колекцію другою великою наліпкою — ДжК-2 Смакоробом.

У колекції Джмелика вже 8 роботів

Якої помилки припустився робот, до чого вона може призвести і як її виправити, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль” (2017, № 2). А ще малята познайомляться з новим роботом Джмелика, “домалюють” за допомогою наліпок усі слова в історії та зможуть поповнити свою колекцію другою великою наліпкою — ДжК-2 “Смакоробом”.

Чи бувають люди, які ніколи не припускаються помилки? Чого допомагає навчитися помилка? Як її виправити? Чому кажуть, що на помилках навчаються? А яка пригода могла трапитися зі ДжК-2 “Смакоробом” на твоїй кухні?

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-2 «Смакороб»”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Діти не просто читають історію про робота Смакороба, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місце пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність вживання різних слів — замінників зображень, фантазують.

Матеріал допомагає виховувати читачів-діячів, пробуджувати інтерес малят до самостійного читання та складання власних творів, навчати їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвиває мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Малята можуть виконувати такі завдання: дібрати (придумати) ілюстрації, які доповнять текст оповідки; замінити малюнки словами; придумати влучні слова для опису особливостей предмета чи його функцій; відштовхуючись від назви, якомога більше розповісти про предмет або зобразити його; продовжити оповідку тощо. А ще можна придумувати для Смакороба алгоритми приготування різних страв, щоб він більше не припускався помилок.

Публікація розвиває у малят функціональне мислення та мовленнєву творчість, адже за назвою робота можна здогадатися, для чого він потрібний, які дії вміє виконувати. Діти можуть придумати власних роботів — помічників Смакороба з вужчою спеціалізацією і відповідно назвати їх. Можна створити на кухні цілий конвеєр і робити всі справи набагато швидше.

Матеріал стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, інформатики, читання, української мови, сприятиме розвитку образного мислення, пам’яті, уваги дітей.









<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2017)