Джмеликова колекція

Робот ДжК-6 “Запилювач”

 

та  поралися в саду. Складали до  рум’яні , соковиті та солодкі .

— Щедрий урожай маємо цього року! — сказав .

— Я й не сподівалася. Згадай, як холодно було навесні!

— Еге ж, у таку погоду жодна не вилетить з  ...

— Якщо не було, то хто ж запилив на деревах? Як зав’язалися плоди?

Дізнатися, завдяки чому зав’язалися плоди в саду, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “допишуть” за допомогою наліпок усі слова в історії та поповнять свою колекцію шостою великою наліпкою — ДжК-6 “Запилювачем”.

Невтомні винахідники-дослідники зможуть вивчити функції вже створеної моделі Запилювача, порівняти його зі справжньою бджілкою, поміркують над тим, що іще під силу невтомному роботу, а потім придумають, як удосконалити конструкцію ДжК-6 так, щоб цей помічник став іще багатофункціональнішим.

А ще кожен маленький читач має шанс поповнити Джмеликову колекцію власним роботом. Що треба для цього зробити, читайте за посиланням.

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-6 «Запилювач»”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові матеріали та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація може стати зачином чи сюрпризним моментом проекту про бджіл або початком заняття чи уроку з природознавства. Або інтегрованого. Разом з незвичайним роботом, який може несподівано перетворитися на маленький літачок-розвідник, малята завітають до вулика, побачать життя бджіл ізсередини та подружаться із сімейством медоборів.

Бджоли які? Чому вони живуть дружною родиною? Чи може одна бджола сама виготовити мед? Чому? Чим Запилювач схожий на звичайну бджолу? Чим відрізняється від неї? Що робот здатний робити такого, чого не можуть справжні бджоли? А що, навпаки, бджола робити вміє, а робот ні? Чи варто було Джмелику створювати помічника такого самого, як бджола? А як би вдосконалили його діти? Навіщо?

Малята не просто читають історію про робота Запилювача, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.

Матеріал допомагає виховувати читачів-діячів, пробуджувати інтерес малят до самостійного читання та складання власних творів, навчати їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвиває мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, природознавства.









<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2017)