Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Джмеликова колекція

Робот ДжК-3 “Птаходбай”

 

Джмеликова та й ваша колекції поповнюються з кожним випуском журналу "Джміль"! Наприкінці року у вас буде 10 різних роботів-помічників.

Перший ранок у березні видався без жодної на небі. та взяли і піднялися на найвищий поверх . Звідти вони почали розглядати небо у .

На обрії помітив .

— Глянь-но: це, мабуть, перелітний ! — сказав .

— Ні, він металевий! — заперечила .

Дізнатися, кого ж побачили друзі в небі, та подружитися з новим роботом Джмелика зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “домалюють” за допомогою наліпок усі слова в історії та зможуть поповнити свою колекцію третьою великою наліпкою — ДжК-3 “Птаходбаєм”.

У колекції Джмелика вже 10 роботів.

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-3 «Птаходбай»”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація розвиває функціональне мислення та мовленнєву творчість дітей, адже за назвою робота можна здогадатися, для чого він потрібний, які дії вміє виконувати.

Поміркуйте з малятами, яка допомога потрібна птахам у різні пори року, як її надати, як робот може допомогти нам дбати про пташок. А чи все може новий робот-птах? Придумайте власного робота — помічника Птаходбая з додатковими функціями. Як ви назвете його? Чому саме так? Розподіліть функції між вашим роботом і Птаходбаєм, складіть оповідку про двох друзів-роботів.

Виховати читачів-діячів допоможуть такі завдання: дібрати (придумати) ілюстрації, які доповнять текст оповідки; замінити малюнки словами; придумати влучні слова для опису особливостей предмета чи його функцій; відштовхуючись від назви, якомога більше розповісти про предмет або зобразити його; продовжити оповідку тощо.

Матеріал стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, сприятиме розвитку образного та функціонального мислення, пам’яті, уваги дітей.









<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2017)