Робот ДжК-1 “Зимокат”

Джмеликова колекція

Робот ДжК-1 “Зимокат”

(повна версія)

Цього року Джмелик підготував для читачів журналу сюрприз — колекцію роботів! Знайомтеся з першим з них.

Якось прокинувся дуже рано. Він визирнув у і побачив, що за ніч випав пухнастий сніг. швидко вдягнувся, не забув про теплі , , . Він хотів першим залишити на снігу свої . Так, щоб вони склалися у чудові малюнки!

Коли вибіг надвір, то побачив там ! Він їздив по снігу і залишав на ньому такі сліди: , , , , .

Тоді побіг на сусіднє подвір’я, поїхав за ним. Тут на снігу ще жодного не було. з намалювали своїми великого . А на наступному подвір’ї намалювали та . Побігли на третє подвір’я і намалювали .

Люди прокидалися і визирали зі своїх . На їхніх обличчях з’являлися .


  • Спробуйте намалювати сніговика, машину, жирафу, дельфіна, не відриваючи ручки від аркуша.
  • Які ще малюнки міг створити робот Зимокат?
    Що ще він уміє робити?
ПОЧНІТЬ ЗБИРАТИ СВОЮ КОЛЕКЦІЮ РОБОТІВ. Де ви її розташуєте?
Можливо, в зошиті чи альбомі, або в рамочці, яка висітиме біля полички з іграшками?
Наклейте перший екземпляр своєї колекції — велику наліпку з роботом ДжК-1 “Зимокат”.

Разом з дітьми доуявіть, додумайте, дорозкажіть історію про робота ДжК-1 та Джмелика. Що ще могли намалювати друзі? Уявіть картинки, які вони могли створити разом, діючи одночасно. Чи може зробити це хтось один, не відриваючи олівця від паперу?

Які зображення можна створити, не відриваючи олівця від аркуша, а які ні? Уявіть, що ви малюєте на снігу. Як можна зобразити слідами те, чого не намалюєш, не відриваючи олівця від аркуша?

Вийдіть на вулицю. Покажіть, як рухається робот і як Джмелик. Перевірте свої здогади, доки є сніг. Придумайте власні історії про робота Зимоката й створіть книжечки.

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” отримають ще й яскраві наліпки, за допомогою яких швидко “домалюють” усі слова в історії.

У колекції Джмелика вже 8 роботів

 

Завантажуйте електронний додаток
Робот ДжК-1 «Зимокат»

Завантажити презентацію для дітей

До скарбнички методиста

Діти не просто читають історію про робота Зимоката, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місце пропусків, синоніми, шукають і випробовують різні варіанти слів — замінників зображень, фантазують.

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити інтерес малят до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвивати мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширювати їхній активний словник, поглиблювати знання рідної мови.

Малята можуть виконувати такі завдання за публікацією: дібрати (придумати) малюнки, які доповнять текст оповідки; замінити малюнки словами; придумати влучні слова, які описують особливості предмета чи його функції; відштовхуючись від влучної назви, якомога більше розповісти про предмет або зобразити його; продовжити оповідку тощо.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, сприятиме розвитку образного мислення, пам’яті, уваги дітей.









<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2017)