Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Палітра педагога” № 1, 2018
“Здорові діти”
Збереження здоров’я дітей — безумовний пріоритет у роботі дитячих садків. Однак, на жаль, попри величезні зусилля педагогів, захворюваність серед дошкільнят з кожним роком зростає. Причин чимало, і далеко не на всі ми можемо вплинути. Однак багато що нам під силу!
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСКЦей випуск журналу “Палітра педагога” (2018, № 1) допоможе:
- виявити проблеми й недоліки в організації роботи, спрямованої на збереження і зміцнення здоров’я малят;
- оптимізувати систему такої діяльності, зокрема її профілактично-оздоровчий напрям;
- впровадити степ-аеробіку — ефективну інноваційну технологію;
- підтримувати позитивний психологічний клімат у групі;
- залучити батьків до спільного з малюками активного відпочинку.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
У номері:
-
Інтеграція ідей здорового способу життя в освітній простір дитсадка
- Цілісний погляд на здоров’я: взаємопов’язані складники
- Шляхи зміцнення здоров’я
- Говоримо про проблеми — знаходимо типові помилки у роботі, спрямованій на збереження і зміцнення здоров’я дітей
- Розв’язуємо проблеми — проводимо здоров’язбережувальні заходи
- Програмно-методичне забезпечення і нормативний супровід
-
Профілактично-оздоровча робота
- Напрями роботи та їх реалізація
- Вправи ігрового характеру: дихальні, для корекції стоп
-
ІННОВАЦІЯ — cтеп-аеробіка
- Підготовка до занять — музичний супровід, приміщення, обладнання, взуття, одяг
- Правила техніки безпеки: пам’ятка для педагога
- Форми роботи з дітьми
- Види та структура занять
- Розподіл вправ за рівнем складності
- Комплекс загальнорозвивальних вправ
- Заняття-тренування у середній групі
- Застосування вправ підготовчого рівня складності
- Застосування вправ початкового рівня складності
“Джміль” 2017, № 10, 11, 12. “Гімнастика для мозку”. Опановуємо метод “Braingym”: рухаємось і водночас тренуємо мозок
-
ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ: розвиваємо емоційний інтелект
- Головне завдання вихователя з розвитку емоційної сфери дитини
- Напрями роботи з малятами
- Дидактичні посібники, ігрові завдання та вправи, що навчають дітей вербалізувати свої емоції та переживання інших людей
- Арт-техніки: збагачуємо репертуар емоційних переживань
- Поради щодо розвитку позитивного світосприйняття
“Джміль” 2017, № 1, 3, 7–8. Незвичайні експерименти, що допомагають показати малятам, як їхні вчинки можуть вплинути на стосунки з людьми; пояснити, чому не варто квапитися з висновками і навіщо зважувати свої слова та вчинки; розкрити цінність внутрішнього світу людини, силу вдячності
-
Детальні розробки занять та розваг
- ВАЛЕОЛОГІЯ. Малюки про зубки дбають — усмiшки яскраво сяють. Заняття для дітей старшої групи. Закріплюємо уявлення дітей про значення зубів у житті людини. Розповідаємо про корисні та шкідливі для зубів продукти. Вчимо дітей доглядати за ротовою порожниною
- БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. Катання на санчатах на втіху всім малятам. Опановуємо прийоми безпечної їзди. Вчимо дотримуватися правил безпеки. Організовуємо веселі розваги
- Безлюдний острів. Фізкультурна розвага для дітей середньої групи. Вправляємо в бігу, стрибках, лазінні. Вчимо виконувати імітаційні вправи
- РОБОТА З РОДИНОЮ. “Хату” — на тата. Родинне фізкультурне свято для дітей старшої групи. Використання технології М. Єфименка
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.