Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

“Дошкільне виховання” № 3, 2024
МОВЛЕННЯ БЕЗ ПЕРЕПОН

Обкладинка журналу «ДВ» № 3/2024

Чи можна “розговорити” мовленнєво пасивних дітей? Чому діагноз “загальний недорозвиток мовлення” (ЗНМ) сьогодні такий поширений? Як вчасно виявити порушення і працювати з вихованцями, що мають різні рівні ЗНМ? Відповіді на ці запитання, а також матеріали з досвіду роботи з розвитку мовлення дошкільнят знайдете в березневому випуску журналу “Дошкільне виховання” (№ 3, 2024).

Залишайтеся з нами!

Передплатіть журнал “Дошкільне виховання” на наступні місяці 

Працюємо разом заради Перемоги!

У номері:

Для керівників:

  • Загальний недорозвиток мовлення: пропедевтика, виявлення, корекція
  • Як долати мовленнєву пасивність дітей

Для педагогів-практиків:

  • Заняття про гуртування та моральні цінності
  • Дидактичні настільні ігри
  • Заняття та посібник для дітей раннього віку
  • Праця на городі з агрозаписничками
  • Оповідка про транспорт і правила безпеки
  • Корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП
  • Фізкультурна розвага

Вітаємо переможців конкурсів,
проведених журналом “Дошкільне виховання”
у 2023 році!

Беріть участь у нових конкурсах і перемагайте!

Зміст номера:

Для керівників

  • Юлія Рібцун
    Загальний недорозвиток мовлення в дошкільників: пропедевтика та корекція
    Особливості психомовленнєвого розвитку дітей: норма та “тривожні дзвіночки”. Причини порушення мовлення. Рівні мовленнєвого розвитку при ЗНМ. Поради батькам та педагогам
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Катерина Крутій
    Мовленнєва пасивність дошкільників, або Чому діти не хочуть говорити?
    Що таке мовленнєва пасивність, її причини та види. Вплив батьків на рівень мовленнєвої активності дітей. Робота з мовленнєво пасивними дошкільниками в ЗДО
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Палітра педагога” № 3, 2021. “Логогопедичний практикум”. Добірка матеріалів для роботи з дітьми: шляхи подолання типових мовленнєвих порушень, використання вестибулярних пластинок, вправи на закріплення та автоматизацію звука [р], корекційні ігри з ЛЕГО-цеглинками, мнемокартки для розучування скоромовок, логопедичні заняття для дітей із ЗНМ і ФФНМ

Для педагогів-практиків

  • Ольга Шкопір
    Ріпку весело саджати, дідові допомагати!
    Ігрове заняття для дітей раннього віку. Ознайомлюємо малюків з ознаками весни. Спонукаємо розгортати ігрові дії відповідно до змісту знайомої казки. Вправляємо в групуванні предметів за сенсорними ознаками, визначенні кількості предметів (один — багато). Формуємо вміння самостійно створювати прості поробки. Виховуємо товариськість
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Тетяна Кобизька, Олена Буйвал, Оксана Парна
    Не тривожмось, не журімось, а до гри мерщій берімось
    Дидактичні настільні ігри для дітей середньої та старшої груп: “Логічні квадрати”, “Відкрий, вгадай, запам’ятай”, “Хрестики-нулики”, “Склей тарілку”, “Тетріс”
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
  • Наталія Шалда
    Нумо дружно жити і добро творити
    Заняття для дітей старшої групи. Формуємо цілісне емоційне сприйняття змісту багатосюжетної картини, вміння бачити та виокремлювати в ній певні сюжети, встановлювати зв’язки між об’єктами. Розширюємо знання дітей про сім’ю, взаємини в родині. Розвиваємо нестандартне мислення, діалогічне, зв’язне монологічне мовлення, увагу, зорове й слухове сприйняття. Виховуємо ціннісне ставлення до людських стосунків, зокрема родинних. Спонукаємо виражати свої почуття до батьків, поважати літніх людей
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Додаток до публікації
    down
  • Олена Веремчук
    Транспортом керуємо, весело мандруємо
    Корекційно-розвивальне індивідуальне заняття з дитиною старшої групи з ООП. Ознайомлюємо з працею дорослих, що керують різними видами транспорту. Вправляємо в утворенні прикметників від іменників, у вживанні іменників в орудному відмінку однини. Удосконалюємо правильну вимову звуків [ж], [ш], [ч], [р]. Учимо розпізнавати види транспорту за середовищем пересування. Закріплюємо знання про роботу світлофора. Розвиваємо увагу, уяву, пам’ять, зорово-моторну, зорово-просторову та рухову координацію, дрібну та велику моторику. Збагачуємо словниковий запас
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль” № 4, 2017. “За кермом”. Читайте тематичний випуск — досліджуйте з дітьми різні види транспорту. Здійсніть екскурсію в минуле і майбутнє машин, закріпіть правила безпеки на дорогах, прислухайтеся до звуків вулиці і… створіть реактивний рюкзак!

А також:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: