Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

“Дошкільне виховання” № 5, 2022
ГРА І ТВОРЧІСТЬ

Обкладинка журналу «ДВ» № 5/2022

Гра і творчість — найбільш природні для дошкільнят види діяльності і, як виявляється, найдієвіші засоби їх підтримки та розвитку в непростих умовах війни.

Тож саме цій темі ми присвятили травневий випуск журналу “Дошкільне виховання” № 5, 2022. Дорогі дорослі, долучайтеся до дитячих ігор, експериментів і творчих пошуків! Черпайте наснагу в мистецтві й улюблених справах!

Не пропустіть можливість передплатити
Ваші фахові видання до кінця року

Передплатіть журнали “Дошкільне виховання”,
“Палітра педагога” і “Джміль”
на II півріччя 2022 року —
отримайте спеціальну знижку*

* Акційна пропозиція протягом травня

У номері:

Для керівників:

  • Новий погляд на провідну діяльність дітей дошкільного віку та вимоги до організації STREAM-ігор у довкіллі

Для педагогів-практиків:

  • Художньо-педагогічне спілкування за картинами Ніно Чакветадзе
  • Ігри для гіперактивних та сором’язливих малят
  • Освітня ситуація за STREAM-технологією
  • Гра-стратегія за участі дітей та дорослих
  • Кулінарний майстер-клас патріотичного спрямування
  • Фізкультурна розвага просто неба

Для музичних керівників:

  • Українські музичні ігри

Для батьків:

  • Як зайняти дитину, маючи лише папір та олівці
  • Пам’ятка на час воєнної небезпеки

Травнево-червневий випуск “Палітри педагога” (№ 5-6, 2022), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Літо для діток.

У номері

  • Організація пізнавальної діяльності дітей у природному довкіллі влітку: дієві форми, методи і прийоми
  • Колективне створення віммельбуха “Літні місяці”
  • Заняття для дітей різних вікових груп
  • Прогулянка-подорож для дітей старшої групи
  • Фізкультурна розвага для старших дошкільнят
  • Досліди з об’єктами природи

Зміст номера:

Для керівників

  • Катерина Крутій, Ірина Деснова
    Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта
    Причини і шляхи подолання ігрової депривації дошкільнят. Дитяче експериментування як другий провідний тип діяльності малят. Основні принципи організації та варіанти проведення STREAM-ігор на свіжому повітрі
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

Для батьків

Для педагогів-практиків

“Джміль” № 3, 2020. “Ігри картонні, кращі, ніж у телефоні”. Створюємо захопливі ігри власноруч — і влаштовуємо домашній чемпіонат

  • Валентина Бороденко
    Таємниці знайомих предметів
    Освітня ситуація для дітей середньої групи (за програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”). Формуємо уявлення малят про метал, деревину, пух, вовну, скло, лід та їхні властивості. Учимо класифікувати предмети за матеріалом, з якого їх виготовлено; добирати для ігрової діяльності та шумового оркестру найефективніші матеріали. Пробуджуємо інтерес до слухання поетичних творів, дизайну інтер’єру, експериментування
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    Додаток до публікації
    down
  • Наталія Коваленко
    З Україною в серці
    Кулінарне заняття для дітей різновікової групи. Готуємо разом із малятами печиво з патріотичним оформленням. Закріплюємо уявлення вихованців про Державний Прапор України, символічне значення його кольорів. Ознайомлюємо з особливостями декорування печива за допомогою мастики і форм-вирубок для неї
    Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль” № 5-6, 2021. “Банани-дельфіни”. У рубриці “Кулінарна студія” випробовуємо рецепт “бананового перетворення” — оригінально декоруємо корисну смакоту