Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

“Дошкільне виховання” № 12, 2018 —
“Освітня програма для регіону”

Кожне село, селище, місто чи мегаполіс має свої унікальні особливості: історичні, природні, соціокультурні. Вони можуть стати додатковим ресурсом для розвитку малят.

  • Як використовувати наявні можливості в освітньому процесі дитсадка?
  • Як залучити дошкільнят до життя рідного міста чи села?
  • Чим можуть допомогти регіональні освітні програми?
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Запрошуємо поміркувати над цими питаннями разом з авторським колективом регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку “Я — киянин” та педагогами-практиками, що її впроваджують.

У грудневому номері журналу “Дошкільне виховання” (2018, № 12): екологічний проект, екскурсія до вернісажу київських пейзажів і супермаркету, квест-гра, скандинавська ходьба.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

Зміст номера:

  • РЕГІОНАЛЬНІ ПРОГРАМИ: ближче до дитини та умов її життя
    Структура й особливості програми для дитсадків столиці. Як наблизити освіту до умов життя малят? Використання емпауермент-педагогіки
  • ПРОГРАМА “Я — КИЯНИН”: особливості й результати впровадження
    Орієнтуємося на особливості життя в мегаполісі. Відкриваємо малятам світ архітектури. Виховуємо громадянські почуття
  • КИЇВСЬКІ ПЕЙЗАЖІ: бесіди за картинами з дітьми старшої групи
    Порівнюємо пейзажі навколо з образами на полотнах. Інтегрована робота, спрямована на ознайомлення дітей з творами живопису

Рубрика “Вернісаж”.  Щономера в журналі “Джміль” — репродукції картин українських і світових митців та бесіди на їх основі.

  • МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ: погляди класиків і практика сьогодення
    Класики сьогодні: “філософія серця” Григорія Сковороди, погляди на виховання Костянтина Ушинського, педагогічна концепція Софії Русової. Авторські притчі та казки, запитання для їх обговорення. Ігрова вправа “Як ти діятимеш у цій ситуації?”
  • Робота з батьками
    • ФІТОТЕРАПІЯ: дбаємо про здоров’я малюків
      Коли варто застосовувати фітотерапевтичні засоби? Як її використовувати? Пам’ятка. Фітотерапія у валеологічній роботі
    • Легені розвиваємо — хвороб не знаємо.
      Розгорнутий план валеологічного заняття для дітей старшої групи
  • Робота з педагогами
    • БУТИ ПЕДАГОГОМ: запрошення до рефлексії
      Які цінності закладає вихователь, працюючи з дітьми? Список запитань, над якими має замислюватись кожен педагог
  • ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК: скандинавська ходьба
    Незвичний спосіб фізичного розвитку. Як правильно обрати палиці. Техніка ходьби
    • “Подорож до зимового лісу”.  Сюжетне заняття з фізкультури для дітей старшої групи. Вправляємо малюків у виконанні ритмічних пружних кроків. Сприяємо формуванню мотивації до рухової активності
  • Ідеї для проведення занять
    • Дидактичне полотно “Наш район”.  Розширюємо уявлення дітей старшої групи про інфраструктуру рідного району. Ознайомлюємо з громадськими спорудами. Розповідаємо про будинки та їх призначення. Закріплюємо знання про величину і форму предметів. Конструкторсько-будівельна гра
    • Квест-гра “Дивовижне поруч”.  Закріплюємо знання дітей старшої групи про головні об’єкти району та їх розташування. Актуалізуємо знання правил поведінки у природному довкіллі
    • Екскурсія “У супермаркеті”.  Розширюємо особистий досвід дітей старшої групи, коло знань про продукти харчування та особливості їх придбання. Збагачуємо уявлення малят про правильне харчування

“Джміль” 2018, №12. “Розумний шопінг. Плануємо покупки разом: заздалегідь вибираємо товар, не піддаємося на звабливу рекламу, розмірковуємо, скільки насправді коштує покупка і чому, помічаємо і обходимо маркетингові хитрощі

  • Інтегрована діяльність
    • Екологічний проект “Відродимо річку Либідь”.  Робота з дітьми старшої групи на різних етапах проекту: мотивація, пізнання, дії для покращення екологічного стану району. Залучення до співпраці батьків і громадськості
    • Засніжена ялинка.  Інтегроване заняття для дітей молодшої групи. Уточнюємо знання про зимові явища природи. Формуємо вміння орієнтуватися на аркуші паперу, малювати пальчиком. Закріплюємо знання про кольори. Активізуємо вживання у мовленні прикметників

“Джміль” 2018, №12 “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу. Захоплива пригодницька історія за сюжетною картиною про те, як Джмелик із друзями порадували ялинки та звірят — влаштували веселе свято на лісовій галявині + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

А також:

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    
КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК