Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2018) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Розумний шопінг
Пензлик повернувся із супермаркету засмучений.
— Хотів купити нам у клас якусь святкову гірлянду. Але їх стільки, і всі такі різні... Я геть заплутався і нічого не вибрав. Дуже гарна гірлянда блимала на рекламі, та вона занадто дорога. На касі ж були жуйки та цукерки, і я не втримався... І час змарнував, і грошей тепер обмаль.
— Ти втрапив у звичайну магазинну пастку, — пояснила Книжечка.
— У магазинах розставляють пастки? Як на вовків?..
Зацікавилися? Усі пояснення — у нашій Школі економіки.
Зваблива реклама
Пензлик також упіймався на гачок реклами. Її спеціально створюють яскравою та привабливою, аби вона запам'ятовувалася надовго.
- Пригадайте якийсь рекламний ролик, що довго крутився у вашій голові. Чи рекламувалося в ньому щось корисне або життєво необхідне?
До того ж реклама часто спонукає нас купувати непотрібні речі. Її створюють люди, які вивчали людську психологію і знають, як заохотити покупців придбати певний товар.
Приміром, обіцяють, що випивши ось цього какао чи з'ївши саме цю чудову вафельку, ти станеш неймовірно крутим і матимеш багато друзів. Але це не так. Справжніх друзів можна набути тільки завдяки щирості й приязності. І аж ніяк не завдяки смаколикам.
А ще створити гарну рекламу і розмістити її в магазині, на телебаченні чи на радіо коштує шалених грошей.
- Поміркуйте, чи позначиться вартість реклами на ціні рекламованого товару.
Пригадайте, чи потрапляли ви колись у пастку звабливої реклами. Як вибратися з неї й більше не потрапляти, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Джмелик розповість їм про те, чому варто йти до магазину вже з готовим рішенням, як формується ціна товару та про інші магазинні хитрощі.
Звісно, у кожного з нас можуть бути й свої секрети розумного шопінгу.
- Запропонуйте малятам поділитися ними.
- Пограйте у сюжетну гру "Магазин": об'єднайте дітей у дві групи — покупців та завідувачів різних відділів супермакету. Кожен нехай виконує своє завдання: працівники супермакету — придумують хитрощі, які зваблюють покупців, а покупці — розважливо діють і роблять усі необхідні покупки. Хто переможе?
“Рекламна пауза” (“Джміль”, 2016, № 5) — дослідження Джмелика та його друзів: сила реклами; навіщо вона потрібна; як варто рекламувати товари. |
- Роззирніться навколо. Яку рекламу ви бачите навколо?
- Яка впала у вічі одразу, а яку ви довго не помічали? Як гадаєте, чому?
- Яку інформацію можна знайти у рекламних оголошеннях?
- Чи може реклама бути корисною? Чим саме? Коли?
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.