Триває передплата на 2020 рік.
Отримайте знижку до 20%

Школа економіки

Розумний шопінг



Пензлик повернувся із супермаркету засмучений.

— Хотів купити нам у клас якусь святкову гірлянду. Але їх стільки, і всі такі різні... Я геть заплутався і нічого не вибрав. Дуже гарна гірлянда блимала на рекламі, та вона занадто дорога. На касі ж були жуйки та цукерки, і я не втримався... І час змарнував, і грошей тепер обмаль.

— Ти втрапив у звичайну магазинну пастку, — пояснила Книжечка.

— У магазинах розставляють пастки? Як на вовків?..

Зацікавилися? Усі пояснення — у нашій Школі економіки.

Зваблива реклама

Пензлик також упіймався на гачок реклами. Її спеціально створюють яскравою та привабливою, аби вона запам'ятовувалася надовго.

  • Пригадайте якийсь рекламний ролик, що довго крутився у вашій голові. Чи рекламувалося в ньому щось корисне або життєво необхідне?

До того ж реклама часто спонукає нас купувати непотрібні речі. Її створюють люди, які вивчали людську психологію і знають, як заохотити покупців придбати певний товар.

Приміром, обіцяють, що випивши ось цього какао чи з'ївши саме цю чудову вафельку, ти станеш неймовірно крутим і матимеш багато друзів. Але це не так. Справжніх друзів можна набути тільки завдяки щирості й приязності. І аж ніяк не завдяки смаколикам.

А ще створити гарну рекламу і розмістити її в магазині, на телебаченні чи на радіо коштує шалених грошей.

  • Поміркуйте, чи позначиться вартість реклами на ціні рекламованого товару.

Пригадайте, чи потрапляли ви колись у пастку звабливої реклами. Як вибратися з неї й більше не потрапляти, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Джмелик розповість їм про те, чому варто йти до магазину вже з готовим рішенням, як формується ціна товару та про інші магазинні хитрощі.

Звісно, у кожного з нас можуть бути й свої секрети розумного шопінгу.

  • Запропонуйте малятам поділитися ними.
  • Пограйте у сюжетну гру "Магазин": об'єднайте дітей у дві групи — покупців та завідувачів різних відділів супермакету. Кожен нехай виконує своє завдання: працівники супермакету — придумують хитрощі, які зваблюють покупців, а покупці — розважливо діють і роблять усі необхідні покупки. Хто переможе?

Рекламна пауза” (“Джміль”, 2016, № 5) — дослідження Джмелика та його друзів: сила реклами; навіщо вона потрібна; як варто рекламувати товари.

  • Роззирніться навколо. Яку рекламу ви бачите навколо?
  • Яка впала у вічі одразу, а яку ви довго не помічали? Як гадаєте, чому?
  • Яку інформацію можна знайти у рекламних оголошеннях?
  • Чи може реклама бути корисною? Чим саме? Коли?

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    








<< До змісту номера («Джміль» № 12 /2018)