Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2016) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Рекламна пауза
“А зараз перерва на рекламу”, — пролунало з телевізора, і діти розійшлися по кімнаті. Лише Артемко не рушив з місця і не відвів погляду від екрана. Там радісний хлопчик посмоктував крізь соломинку сік у яскравій упаковці, а навколо грали у м’яч… фрукти!
— І я залюбки випив би того соку, — замріяно проказав хлопчик.
— Хочеш пити? — турботливо запитала Книжечка. — Зачекай хвилинку, принесу тобі яблучного соку. Ми ще влітку законсервували його з бабусею.
— Та ні! Я хочу того, що в рекламі…
— А яка різниця? — щиро здивувалася дівчинка. Артемко лише зітхнув, мовляв, нічого ти не розумієш.
ШКОЛА РЕКЛАМИ
Наступного дня Джмелик та його друзі знову зібралися разом. Приєднався до них і Артемко. Усі разом вирішили повчитися створювати рекламу.
Кожен мав прорекламувати якийсь товар і зробити це не так, як інші.
Книжечка склала віршик.
Поспішайте
до книгарні,
Там купуйте
книги гарні:
Про природу
і пригоди.
Це — для серця
насолода!
Нотка написала пісеньку.
Джмелик створив композицію
та придумав до неї слоган.
Пензлик намалював плакат.
► Що саме рекламує кожен з друзів?
► Чия реклама вам найбільше сподобалася? Чому?
► Спробуйте прорекламувати товаришам чи батькам якийсь свій виріб або журнал “Джміль”.
А й справді, в чому сила реклами? Навіщо вона потрібна? Як не потрапити у рекламну пастку? І взагалі, що про рекламу варто знати малятам? Саме про це йдеться на уроці у Школі економіки, на якому Джмелик з друзями проводять дослідження товарів у супермакеті, розмірковують над тим, навіщо потрібна реклама, створюють власну креативну рекламу. Приєднуйтесь до учасників Школи на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”!
Зверніть увагу: вперше наші читачі зможуть виконувати завдання Джмелика та його друзів, скориставшись чудовими наліпками!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Це публікація-дослідження, яке допомагає критично поглянути на те, що ми часто бачимо, чому звикли довіряти — на рекламу. Діти мають змогу зазирнути до супермакету, зіставити товари й ціни на них, “скуштувати” те, що пропонується у рекламі, порівняти з іншими товарами, пригадати свої враження тощо.
Малята не просто досліджують уже наявну рекламну продукцію. Вони мають змогу повчитися на помилках інших і створити власну рекламу, якій можна довіряти, “розкрутити” те, що самі використовують із задоволенням.
Публікація дає змогу провести цікаву виховну годину для учнів молодших класів або заняття з економічного виховання зі старшими дошкільнятами, навчити дітей критично мислити, думати перед тим, як діяти.