Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Театр з кишені

Дорога додому

Деякі мандрівки можуть бути небезпечними. Помандруйте разом із персонажем казочки та поміркуйте, як слід діяти, якщо ви заблукали.

Неслухняний Мисик

Детективна історія

Було в мами кішки п’ятеро маленьких кошенят. Усі як один слухалися неньку і ходили за нею слідом, неначе хвостики. Лише один синочок — непосида Мисик — усе робив по-своєму: ішов куди очі світять, їв що заманеться, ховався від мами і часто робив шкоду у дворі.

Якось мама повела своїх діток на поле ловити мишей. Мисик спочатку йшов разом з усіма, коли ж гульк — над його головою промайнув метелик. І малий бешкетник щодуху помчав за ним. Метелик пурхав із квіточки на квіточку і все далі й далі бігло за ним цікаве кошеня. Незчувся Мисик, як опинився посеред густого лісу. Роззирнувся довкола — а мами немає. Страшно йому стало. Сховався котик під кущем малини і жалібно занявчав.

 — Чого скімлиш? — зістрибнула з ялини білочка. — На ось! Не плач простягнула малому велику пахучу шишку.

 — Я хочу додому! — ще гучніше заголосив Мисик. — До мами!

 — А де ж ти живеш? — поцікавилась руденька. — Я раніше не бачила тебе в нашому лісі...

Кошеня на хвилину змовкло й замислилося. Воно не знало, де живе, бо ніколи не слухало мами, коли вона під час прогулянок пояснювала, на які прикмети треба зважати, щоб дістатися додому. Мисик завжди був зайнятий своїми справами...

 — Моя оселя затишна і тепла, — схлипнув котик.

Підготуйте:

  • паперові стаканчики
  • пластикові соломинки
  • білий картон
  • кольорові фломастери та олівці
  • очка-наліпки
  • ножиці
  • олівець
  • скотч

Малюємо персонажів

  1. Намалюйте на картоні голову, вушка та лапки звірят.
  2. Виріжте їх.

Хочете дізнатися, чи знайшло кошенятко свою домівку? Чим закінчилася пригода? Хто допоміг кошеняті знайти маму? Про це дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”, адже в них буде повний текст пригодницької історії.

А ще саме їм Пензлик розповість, як власноруч швидко і вправно виготовити ляльок-“акторів” для вистави за цією історією. Отже, клікайте на кнопку — приєднуйтеся до дружної команди Джмелика і запрошуйте на прем’єру гостей.

До речі, саморобних “акторів” можна задіяти у різних виставах. Навіть у віршованих. Публікація в одному з попередніх випусків журналу навчить перетворювати вірші на сценарії.

Картонні ляльки — песики й коти” (“Джміль”, 2020, № 2) Створіть картонних “акторів” та, читаючи вірш у ролях, розіграйте виставу для рідних і знайомих.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допомагає провести інтегровану роботу з дошкільнятами і молодшими школярами: створити лялечок для вистави з одноразових стаканчиків, розіграти дійство, повправлятися в інтонуванні тексту.

Запропонуйте малятам поміркувати, які риси характеру персонажів варто відобразити в голосі, як ними керувати, як має діяти ляльковод, адже глядачі добре його бачать.

  • Поміркуйте, скільки ляльководів потрібно для вистави. Чи можна все зробити самому і влаштувати сюрприз для домашніх?
  • Якими голосами мають говорити актори? Чи можна впізнати персонажів за голосом? За якими ознаками?
  • А як треба водити лялечок-акторів? Які особливості персонажів треба показати, щоб глядачі сприйняли їх?
  • Як зробити виставу цікавою для глядачів?

Публікація допоможе залучити малят до театралізованої й образотворчої діяльності, провести інтегровані заняття чи уроки з розвитку мовлення, української мови і читання, курсів “Я досліджую світ” та “Мистецтво”.

Така інтегрована робота активізує пізнавальну діяльність і фантазію малят, сприяє розвитку сценічних здібностей, мовлення, пам’яті, уваги та уяви.









<< До змісту номера («Джміль» № 7-8 /2021)