Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Прикрасимо посуд

Декупаж подарує нове життя банкам, що були в ужитку, і додасть оригінальних рис інтер’єру вашої оселі!

Підготуйте:
- скляну, пластикову чи металеву баночку
- серветки з різними малюнками
- клей ПВА
- пензлик
До роботи!
- Виріжте із серветок малюнки, які вам до вподоби.
- …

Вже уявили собі чудові перетворення ваших баночок? Хочеться швидше завершити? Тоді поспішайте на майстер-клас Пензлика, який він у зручний для вас час проводить на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”. Він детально розповість, що і як саме треба робити та ще й додасть малюнки-пояснення.
![]() |
Сподобалося прикрашати посуд? Тоді прямуйте на майстер-клас “На тарілці, на макітрі розквітають рясно квіти” ("Джміль", 2018, № 7-8) — Пензлик розповість про опішнянський декоративний розпис та покаже, як можна оздобити макітру. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація відкриває дошкільнятам і молодшим школярам секрети техніки декупажу.
Обговоріть з дітьми особливості цієї техніки. Чим вона особлива? Чим відрізняється від розпису? Від малювання на папері? На яку вже знайому дітям техніку схожий декупаж?
Така діяльність розвиває винахідливість, фантазію, креативність, гнучкість і самостійність мислення, допомагає активізувати інтерес дошкільників та молодших школярів до образотворчої діяльності.
Публікація продовжує розповідь про порцеляну “Настав час чаювання!” і може стати у пригоді на заняттях з образотворчої діяльності, уроках курсу “Мистецтво”, під час самостійної художньої діяльності, позакласної та гурткової роботи.