Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2021) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Чай і полуниці
Бесіда за картиною Барбари Мок
Саме так називається полотно американської художниці, яка сьогодні гостює у Вернісажі. Запрошуємо насолодитися спогляданням натюрморту та настроєм неспішної літньої днини.
Біле та яскраве
Біле садове крісло з м’якою подушечкою запрошує присісти біля столу в затінку зелених кущів.
- Знайдіть на картині все біле.
Саме цей колір робить чаювання таким вишуканим, ошатним, святковим. На білій серветці вже все готове. Делікатні фарфорові чашечки тільки й чекають, коли в них наллють запашний гарячий чай. Світло затоплює картину і надає посуду теплого відтінку, що так вдало поєднується з холодним синім кольором! Завдяки такому сполученню сервіз на полотні видається ще більш об’ємним і невагомим водночас.
Уявіть себе на вернісажі. Ви неспішно роздивляєтесь картини, слухаючи розповідь екскурсовода і раптом він зупиняється на найцікавішому місці… Хочете продовжити екскурсію? Розгортайте друковану версію журналу “Джміль”.
“Смак життя” (“Джміль”, 2017, № 2) — бесіда про незвичайний натюрморт мексиканської художниці Фріди Кало, а також цікавинки про тропічні фрукти. |
Завантажуйте електронний додаток
“Чай і полуниці”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допоможе ознайомити дошкільнят та молодших школярів із натюрмортом, розкрити особливості цього жанру живопису, навчити виділяти у картині головне, бачити й композицію загалом, і окремі деталі.
Під час образотворчої діяльності запропонуйте дітям створити натюрморт, використавши як зразки реальні предмети, а потім спробувати відчути аромат живих квітів та чаю і перенести ці враження й відчуття на папір.
Педагог зможе провести бесіду з дошкільнятами та молодшими школярами на кількох заняттях чи уроках з образотворчої діяльності, курсу “Мистецтво”, здійснити мандрівку за місто на уроках курсу “Я досліджую світ” чи заняттях із природознавства.